Free Web Counter
hit Counter


Free Web Counter
hit Counter


Po novome:
Copyright © 2006.
protected!!!
Poštu tamo neki printaju posteve koji ne sadrže nikakve konkretne informacije, moguće je jedino da ih koriste u neke druge svrhe. Više nema u džabe: ne kopiraj, ne umnožavaj, ne seciraj, ne pejstaj, ne reži, ne skeniraj, ne citiraj...
Zabrana se ne odnosi na zgodne frajere. Ako ste zgodan frajer, u zamjenu za fotku, radite kaj hoćete.



Da ne bi bilo "nismo znali":

U svrhu katarze, neki postovi su bijeli.

Legenda:
bmk - boli me kurac
kk - koji kurac
fk - fala kurcu
nk - neki kurac
pk - pun kurac
i tako dalje... u svakom slučaju k kao kurac

Znam da se ne piše "kaje" nego kaj je i da mi na "tak" i svako toliko fale apostrofi, ali bmk, lijena sam.

Ono što ne poštujem, pišem malim slovom.
"bog" ću pisati malim slovom dok se ne odlučim kak' ću ga zvati.

Da li poslati majmune u smrt ili ljude? Složila bih se sa Mesićem kad kaže da su mu psi draži otkad je bolje upoznao ljude.

/Pod utjecajem TV-a/

Imam 25 godina.
Mora - Dora.
Vjerujem da je bog židov.
Bojim se djece.
Pijem u štiklama.
Dozvolila bih pušenje čak i u bolnicama.
Loš sam pjesnik.
Poštujem Korizmu, ali ne i boga.
Mrzim zvonjavu telefona.
Ljudi se ne znaju voziti.
Obijam šankove.
Lijepo mi je dosadno.
Osuđena sam na suživot.
(Ne)ozbiljna sam.
Moj grijeh je veći od onih pedofila i silovatelja.
Racionalna sam.
Čekam novo ukazanje.
Ne vjerujem u sudbinu, ali vjerujem babama gatarama.
Nadam se da ću pronaći rainbow raspelo.
Svejedno mi je (i loš sam pjesnik).
Nadam se da ću se reinkarnirati kao ameba.
Voda curi u džabe.
Mrzim klime.
Kurac je privilegija.
Crkvi nedostaje križ.
Kao plavuši mi je lakši život.
Družim se sa svakim.
Okrivljujem pedere da su mi ukrali dugu.
Idem na more.
Gledam kako se drugi upropaštavaju.
Bezbrižna - po default-u.
Ideali.
Muda pod bubrege.
O lijepoj našoj.
Da mi je do Japana.
Seinfeld na moj način.
Odabrao Đelo Hadžiselimović.
Ubosnu, izbosne.
±beskonačno.
Spomenem i sex tu i tamo.
Poštena - jebena (ne jebana).
Policija i striptizete.
Sve najbolje...
Reda radi...
Licemjerni anti-krznaši.
Ponovo Korizma.












































































































































































































































































































































































































































































































































































eXTReMe Tracker

Intriga

27.11.2006., ponedjeljak

Ponavljam se, pa kažem da sam najbolje dane svoga života provela po noći.

Ja živim za noć - izlasci, alkoholiziranje, plesanje...
Nikad se nisam opterećivala s time tko koga. Ljudi znaju popizditi jer su mi već 5 puta pokazali tu i tu manekenku ili nogometaša, a ja šesti put opet ne znam tko je to.
Ali, opterećujem se s time tko je vlasnik, poslovođa, manager ili koji već faktor u kojem klubu. To mi je bitno jer moram znati gdje se što događa. Također moram tamo ući, a da ne platim upad (to mi je ispod časti) ili ako je zatvoren party. Odnosno, bitno mi je da takvi znaju tko sam.
I, tako se u Zg-u trenutno dešavaju neke smjene vlasti po klubovima, neki novi se otvaraju, neki novi su se otvorili.
Ovaj vikend sam imala plan i program obići te faktore i otvoriti si neka vrata.

Petak.
Moj ex-ševac iz zajebancije otvara klub dok si ja zajebancije ni sendvič ne kupujem :(.
Znam da pati na cajkački izgled - sise na pazaru, što kraći i uži šos...
Pa sam se tak i obukla.
Jedan drugi ex me vidio i pitao da u čijem krevetu planiram spavati noćas.
(Oh, iz tvojih usta u božje uši.)
Rekoh "hvala, nije da ne znam na kaj ličim i nije mi sex na programu, samo podsjećanje na sebe, a sve skupa za opće dobro mog društva".

Nakon 2 koktela bila sam pi ja na. To se ne dešava. Ja mogu u sebe izliti više nego većina frajera.
Pa me murija zaustavila.
Pa sam taj dekolte navukla još niže.
Pa me murijak pitao da jesam li kaj pila.
"Još ne."
Pa mi je jadničak rekao nek' navratim kasnije kad neš popijem.
(Dobro je - ja ako ostanem bez vozačke, mogu odmah i otkaz na poslu dati.)

Dolazim na Mjesto. Uzimamo cugu - konobar kaže da je u redu. Pa opet u redu.
Ok. Tko sam ja da se bunim protiv džabe cuge.
U nekom prolazu, veli mi sada taj bitni ex da popijem neš s njim.

Dok je konobar slagao cugu, kaže on meni samo "ajmo".
"Ajmo!" (Tak više ne mogu kapi alkohola popiti.)
Uglavnom, rekla bi Seve "s s s s s sex".
Hehe, prorekao me onaj prvi ex.
U takvim trenucima se divim sama sebi. Kad nisam u stanju na nogama stajati, za sex još uvijek jesam. Majke mi, za sex i ginem ako treba.

U svemu tomu sam shvatila da sam prestara da bih išla u krevet s nekim čije dijete ne bih rodila.
Od sada samo oni s dobrim genima dolaze u obzir.
Nije da ja ne znam za kurtone, ali shit happens.
Idealno bi bilo da ostanem trudna s nekim perverzno bogatim tko će uzdržavati dijete, pa dijete mene.

Stara me budna dočekala. Uvijek me dočeka baš kad od ovoga dolazim.
Prvi put kad sam došla doma popodne, a da se nisam uopće javila, bilo je nakon njega.
Jadna. Ima neki peh na njega.

Do navečer sam se uspjela oporaviti doboljno da ponovo navučem jebeni dekolte.
Zašto? Pitala je i od frendice stara da koji nam je đavo - zakaj smo sve večeras zapele za bezobrazne dekoltee.
Reko' "teta, tam di večeras idemo, frajeri ni ne razgovaraju sa ženama ako im ne mogu nesmetano blejati u sise".

U svom 10-ogodišnjem mandatu bančenja nikad mi se nije desilo da se ne mogu otarasiti nepoželjnih likova.
Hodam po house/rock/jazz/latino i raznoraznim eventima i nikada nikakvih ekscesa. Tamo su ljudi kluturni i miroljubivi.
Ali ne izlazim na hrvatsku muziku. Amen. Točka. Ne mogu podnijeti Huljičeve pjesmuljke i bok.
Međutim, išla sam van s jednim drugim frendicama koje slušaju cajku i trebale smo kao otići na novo mjesto gdje se puštaju i cajke i domaće.
I, naravno, tamo se upoznati s faktorima.
Ajde, u dobrom društvu preživjet ću i jebenu košulju plavu.

Veza za faktore je otkazala izlazak.
Ali, ovaj vikend kao da me pratila ona "pazi što želiš jer bi se to moglo i ostvariti".
Ostvarilo se. Na loš način. Faktori su nas zapamtili.

Neka dvojica vidno izalkoholiziranih su počeli dosađivati.
Prvo smo pokušale pristojno.
Ne, hvala. Nećemo ništa popiti.
Hvala.
Ne. Joj, ne.
...
Daj mi se skini s kurca više!
Ne za ni ma te nas!!!
Pičkaranje je trajalo par minuta.
Ali, oni su teži idioti i ne planiraju se maknuti.
Redar je stajao 2 metra dalje. Redar ima razvijene manevre izbjegavanja kakve ja još nisam vidjela.
Čovjek me gleda. Vidi da se neki kurac događa. Ja mu mašem. Zovem ga, a on nevjerojatno fenomenalno odzuji pogledom. I tak par puta.
Pa je probala frendica. Ni nju ne jebe.
U jednom trenu je frendica jednog od idiota držala za vrat. Redar gleda i niš.
Mislim, kreteni su bili neki kepeci naspram nas.
Da smo ih se ulovile - oni bi na traumi završili.
Ali, ja sam izašla van zabaviti se, a ne mlatiti se i to još s frajerima. Za to postoje redari.
I, ajde, naletio je neki za kojeg se poslije ispostavilo da im je tamo neki šef, frendica ga je ulovila i riješio nas je budala.
Međutim, to nije bilo dovoljno da ih izbace van. To se dogodilo tek nakon još 3 intervencije, tj. za finale su napali konobara.
I tako su se faktori ispričavali.
Nemojte niš zamjeriti. Pičke materine...
Ajmo mi u ludaru. Tam mi bar nitko niš ne može.
"Dođite nam opet."

Molim da mi osobe koje slušaju domaću zabavnu glazbu objasne slijedeći fenomen.
Zašto se nigdje ne puštaju nove stvari? To su uvijek pjesme moje mladosti.
Nema novih hitova? Ili novi hrvatski hitovi nisu dovoljno dobri da bi se puštali?
Ne kužim. Jer, ja se volim educirati. Isto kao cajka. Ja ju ne slušam, ali kad dođem u kontakt s istom, pitam tko pjeva, jel' to novo i sl. I tako sam upućena u cajke. Ili u rock - ni to ne slušam (osim ako nisu u pitanju 80-e).
Tamo nisam imala kaj pitati. Sve pjesme koje sam još u osnovnoj školi znala.

Ako nekoga zanima, mjesto radnje je bio Sokol. Sad ga je preuzemo gazda Bosanca i ista je šema kao i u Bosancu. Odlično ga je preuredio. Meni je samo žao kaj nije tak izgledao dok sam na aftere tamo zalazila jer sada više tamo ne budem sigurno ušla. Dosta mi je petra graše i danijele martinović za slijedećih 10 godina.

Rezime nema smisla raditi. Jer dok je sexa, boli me kurac za perje.

Još nešto. Pogledala sam da vicijev kod. Bezveze. Svi oni koji kažu da film vjerno prati knjigu, kjigu nisu shvatilii. Prati on nju, ali u filmu je naglasak na glupostima, a ne na bitnome - dijalozima i simbolici. Iz knjige je očito što je mašta, a što su činjenice. Film je kao i većina američkih proizvoda - sranje. I to ne zbog Tom Hanksa, koji meni, btw. uvijek izgleda kao da sere u gaće. Ja ne znam jel' taj čovjek u stanju imati normalan izraz lica. Dakle, ukoliko vas stvarno zanima kaje to kontroverzon u da vincijevom kodu, preporučam knjigu. I to na engleskom - jer tako anagrami imaju smisla, jasno je na kaj se misli pod "purity of English" itd.

- 10:43 - Bug off! (39) - Bug yourself! - Bug somebody else!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

04/2007 (1)
03/2007 (4)
02/2007 (4)
01/2007 (3)
12/2006 (7)
11/2006 (4)
10/2006 (2)
09/2006 (4)
08/2006 (3)
07/2006 (7)
06/2006 (11)
05/2006 (13)
04/2006 (11)
03/2006 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

POSLANICA "SPAMATORIMA":


Ne ispričavam se zbog brisanja komentara tipa: super blog... dođi vidi moj... thx na komentaru... evo i tebi i sl. Ako sam negdje ostavila komentar, to je zato što sam se osjetila povučenom za jezik na ovaj ili onaj način. Također, to ne znači da zauzvrat očekujem komentar (ili bilo što drugo). Komentirajte ako imate nešto za komentirati, a ne reklame ili reda radi.



If you're not in it for the love of the music, would you, please, fuck off!

Time marches on never ending,
time keeps its own time.
Here we stand at beginning,
and then goes passing us by. - Kings Of Tomorrow's Time

When I walk, I walk my line and I take what's mine.
And I ain't so high that I can't fall.
And I ain't so low that I can crawl. - Silicon Soul's Right On

We stand up to get down. - Juliet's Avalon




trigona888@gmail.com