Free Web Counter
hit Counter


Free Web Counter
hit Counter


Po novome:
Copyright © 2006.
protected!!!
Poštu tamo neki printaju posteve koji ne sadrže nikakve konkretne informacije, moguće je jedino da ih koriste u neke druge svrhe. Više nema u džabe: ne kopiraj, ne umnožavaj, ne seciraj, ne pejstaj, ne reži, ne skeniraj, ne citiraj...
Zabrana se ne odnosi na zgodne frajere. Ako ste zgodan frajer, u zamjenu za fotku, radite kaj hoćete.



Da ne bi bilo "nismo znali":

U svrhu katarze, neki postovi su bijeli.

Legenda:
bmk - boli me kurac
kk - koji kurac
fk - fala kurcu
nk - neki kurac
pk - pun kurac
i tako dalje... u svakom slučaju k kao kurac

Znam da se ne piše "kaje" nego kaj je i da mi na "tak" i svako toliko fale apostrofi, ali bmk, lijena sam.

Ono što ne poštujem, pišem malim slovom.
"bog" ću pisati malim slovom dok se ne odlučim kak' ću ga zvati.

Da li poslati majmune u smrt ili ljude? Složila bih se sa Mesićem kad kaže da su mu psi draži otkad je bolje upoznao ljude.

/Pod utjecajem TV-a/

Imam 25 godina.
Mora - Dora.
Vjerujem da je bog židov.
Bojim se djece.
Pijem u štiklama.
Dozvolila bih pušenje čak i u bolnicama.
Loš sam pjesnik.
Poštujem Korizmu, ali ne i boga.
Mrzim zvonjavu telefona.
Ljudi se ne znaju voziti.
Obijam šankove.
Lijepo mi je dosadno.
Osuđena sam na suživot.
(Ne)ozbiljna sam.
Moj grijeh je veći od onih pedofila i silovatelja.
Racionalna sam.
Čekam novo ukazanje.
Ne vjerujem u sudbinu, ali vjerujem babama gatarama.
Nadam se da ću pronaći rainbow raspelo.
Svejedno mi je (i loš sam pjesnik).
Nadam se da ću se reinkarnirati kao ameba.
Voda curi u džabe.
Mrzim klime.
Kurac je privilegija.
Crkvi nedostaje križ.
Kao plavuši mi je lakši život.
Družim se sa svakim.
Okrivljujem pedere da su mi ukrali dugu.
Idem na more.
Gledam kako se drugi upropaštavaju.
Bezbrižna - po default-u.
Ideali.
Muda pod bubrege.
O lijepoj našoj.
Da mi je do Japana.
Seinfeld na moj način.
Odabrao Đelo Hadžiselimović.
Ubosnu, izbosne.
±beskonačno.
Spomenem i sex tu i tamo.
Poštena - jebena (ne jebana).
Policija i striptizete.
Sve najbolje...
Reda radi...
Licemjerni anti-krznaši.
Ponovo Korizma.












































































































































































































































































































































































































































































































































































eXTReMe Tracker

Intriga

21.11.2006., utorak

±beskonačno

Ma, super mi je ovaj nestanak komentara. (Sad ću opsovati bez cenzure) Koji kurac ih ekipa iz bloga ne vrati? Jes, ja bih se trebala jebati s tim. E, pa niš od toga. Dakle, drago uredništvo, kada bi se riječ "uredništvo" kojim slučajem pisala velikim slovom, kod mene bi se našla u istoj grupi s: amerika i amerikanci. Umjesto da pokažete osnovnu dozu zahvalnosti svojim korisnicima što su odabrali baš vas (i vas malim slovom), vi se samo ispričavate. Sori ovo, sori ono... Raspitajte se, možda ste se kvalificirali i za neki Guinessov rekord u ispričavanju. (Bolje napravite takve preinake da je moguće upisati simbol za npr. beskonačno)

A, sada nazad k' Vama - Poštovanim Čitateljima...
Mislila sam piskarati o tome kak' mi je poznati Kubanac rekao da sam chica con mucho caliente (valjda se tako piše - ipak španjolski znam samo iz sapunica) i kak' mi je Frankie Knuckles rekao da sam cute, pa sam cijeli vikend bila puna sebe... I kak' sam doslovno cijeli prošli tjedan bančila... I kak' je jebenu muziku puštao Knuckles i kak mi je dao cd i kak' se u outfitu za Laibach stvorenom može odlično provesti na salsa festu... I kak sam (ja koja pojma nemam o sinkroniziranom plesanju u dvoje ili više) sasvim dobro otplesala nešto nalik toj jebenoj salsi... Ma, i na cajki sam uspjela završiti... Samo se alkoholiziram, niš ne jedem i super sam volje... Kao raspojasani turist na Jadranskoj obali...

Ali, ništa od ovozemaljskih detalja, trenutno me muče događanja u ukupnom prostor-vremenu.
Zvijezde se množe - svemir se širi.
Hoće li se širiti dok se skroz ne ohladi i razrijedi? Ili "oko svemira" nema dovoljno prostora za to? Ili će možda naletiti na anti-svemir? jel' postoje neka ograničenja u metrima ili sekundama ili je uokolo samo beskraj? Koliko je tog neiskorištenog prostora? Jel' prazan? Ako ne, kaje tamo?
Pizdim. Umjesto da razmišljam o PDV-u i amortizaciji, ja se bavim kvazarima, neutronima, fotonima, meteorima, kvarkovima, patuljcima, lijevo orijentiranim aminokiselinama, supernovama, pokušavam si zamisliti koliko nešto mora biti gusto da bi žlica toga težila milijarde tona... Jes, jes - previše odbranih od strane Đele Hadžiselimovića u zadnje vrijeme gledam. Sve poželim susresti svoju antimateriju.

- 09:45 - Bug off! (53) - Bug yourself! - Bug somebody else!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

04/2007 (1)
03/2007 (4)
02/2007 (4)
01/2007 (3)
12/2006 (7)
11/2006 (4)
10/2006 (2)
09/2006 (4)
08/2006 (3)
07/2006 (7)
06/2006 (11)
05/2006 (13)
04/2006 (11)
03/2006 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

POSLANICA "SPAMATORIMA":


Ne ispričavam se zbog brisanja komentara tipa: super blog... dođi vidi moj... thx na komentaru... evo i tebi i sl. Ako sam negdje ostavila komentar, to je zato što sam se osjetila povučenom za jezik na ovaj ili onaj način. Također, to ne znači da zauzvrat očekujem komentar (ili bilo što drugo). Komentirajte ako imate nešto za komentirati, a ne reklame ili reda radi.



If you're not in it for the love of the music, would you, please, fuck off!

Time marches on never ending,
time keeps its own time.
Here we stand at beginning,
and then goes passing us by. - Kings Of Tomorrow's Time

When I walk, I walk my line and I take what's mine.
And I ain't so high that I can't fall.
And I ain't so low that I can crawl. - Silicon Soul's Right On

We stand up to get down. - Juliet's Avalon




trigona888@gmail.com