Free Web Counter
hit Counter


Free Web Counter
hit Counter


Po novome:
Copyright © 2006.
protected!!!
Poštu tamo neki printaju posteve koji ne sadrže nikakve konkretne informacije, moguće je jedino da ih koriste u neke druge svrhe. Više nema u džabe: ne kopiraj, ne umnožavaj, ne seciraj, ne pejstaj, ne reži, ne skeniraj, ne citiraj...
Zabrana se ne odnosi na zgodne frajere. Ako ste zgodan frajer, u zamjenu za fotku, radite kaj hoćete.



Da ne bi bilo "nismo znali":

U svrhu katarze, neki postovi su bijeli.

Legenda:
bmk - boli me kurac
kk - koji kurac
fk - fala kurcu
nk - neki kurac
pk - pun kurac
i tako dalje... u svakom slučaju k kao kurac

Znam da se ne piše "kaje" nego kaj je i da mi na "tak" i svako toliko fale apostrofi, ali bmk, lijena sam.

Ono što ne poštujem, pišem malim slovom.
"bog" ću pisati malim slovom dok se ne odlučim kak' ću ga zvati.

Da li poslati majmune u smrt ili ljude? Složila bih se sa Mesićem kad kaže da su mu psi draži otkad je bolje upoznao ljude.

/Pod utjecajem TV-a/

Imam 25 godina.
Mora - Dora.
Vjerujem da je bog židov.
Bojim se djece.
Pijem u štiklama.
Dozvolila bih pušenje čak i u bolnicama.
Loš sam pjesnik.
Poštujem Korizmu, ali ne i boga.
Mrzim zvonjavu telefona.
Ljudi se ne znaju voziti.
Obijam šankove.
Lijepo mi je dosadno.
Osuđena sam na suživot.
(Ne)ozbiljna sam.
Moj grijeh je veći od onih pedofila i silovatelja.
Racionalna sam.
Čekam novo ukazanje.
Ne vjerujem u sudbinu, ali vjerujem babama gatarama.
Nadam se da ću pronaći rainbow raspelo.
Svejedno mi je (i loš sam pjesnik).
Nadam se da ću se reinkarnirati kao ameba.
Voda curi u džabe.
Mrzim klime.
Kurac je privilegija.
Crkvi nedostaje križ.
Kao plavuši mi je lakši život.
Družim se sa svakim.
Okrivljujem pedere da su mi ukrali dugu.
Idem na more.
Gledam kako se drugi upropaštavaju.
Bezbrižna - po default-u.
Ideali.
Muda pod bubrege.
O lijepoj našoj.
Da mi je do Japana.
Seinfeld na moj način.
Odabrao Đelo Hadžiselimović.
Ubosnu, izbosne.
±beskonačno.
Spomenem i sex tu i tamo.
Poštena - jebena (ne jebana).
Policija i striptizete.
Sve najbolje...
Reda radi...
Licemjerni anti-krznaši.
Ponovo Korizma.












































































































































































































































































































































































































































































































































































eXTReMe Tracker

Intriga

26.09.2006., utorak

Seinfeld

Osoblje: Dobar dan! Izvolite?
1: Crni ribizl s deci obične vode. Obične! I bez leda, molim!
2: Isto. Ali s ledom!
3: Bijelu kavu bez pjene.

Osoblje se vratilo s cugom.
1: Idiot. Donio mi je led. Jel' ga mogu prebaciti k tebi?
2: Ne. Imam ga dosta.
1: (razočarano) Jebiga. Čekat ću da se rastopi.
3: Kupila sam nam lizaljke.
1: Juuupppi!
2: Može. Kakve?
3: Dve su od jagode, jedna od kole.
1: Daj meni od cole. Jučer sam lizala jagodu.
3: Evo ti.
1: Nije ta od kole. Vidiš da je u plavom omotu. Možda je od ribizla ili tak neš.
1: (nakon raspakiravanja) Zakaj je pola bijela, a pola koje već boje? Ne bih ja tu. 'Oćeš ti? Daj mi jagodu?
2: Pa od čega je?
1: (nakon mirisanja) Kola. Ipak. Evo, pomiriši.
2: Da. Je. Može. Evo ti jagoda.
1: Ali ova druga jagoda je drukčija. Daj mi da vidim tvoju.
3: Evo ti.
1: Hoću tvoju. Ovakvu sam jela jučer.
3: Svejedno mi je. Evo ti moja.
1: Super...
1: Ali ne, ova je sa žvakom. Piše "chew" na njoj. Vrati mi moju.
3: Evo ti.
1: (nakon raspakiravanja) Zakaj je dvobojna? Jučer je cijela bila u boji.
2: liže...
3: Ne znam.
1: Sigurno su pokvarene ove dvobojne. Ili neuspjele. Nema veze. Fina je.
3: Ali moja je veća.
1: Ma, nemoj jebati. Kaj misliš zakaj sam ju htjela?
3: krevelji se
1: Mora biti veća kad je i žvaka unutra.
2: A tvoja je sa žvakom? Ja obožavam rolipop sa žvakom.
1: Tko ti je kriv kad ne pratiš.
2: A da se zamjenimo?
1: Može. U krug. Možda tvoji bakcili ubiju moje.
2: Tak smo sve bolesne. Ak me treba dokrajčiti, bolje odmah.
1: Može. A za vikend ćemo ostati doma. Kupiti hrpu rolipopa. Idealni su - ne stigneš jesti neš drugo uz njih. Pošto nas boli grlo, od trave ćemo raditi čaj umjesto da ju pušimo.
2: Pa, da. Dvije muhe odjednom.
3: Jel' bi se dale lizaljke nekak vodkom napuniti.
1: Možda bi se apsorbirala ako bi se dovoljno dugo namakale?
2: Tuke. Možda bi se rastopile.
1: Da kupimo lubenicu i napunimo ju vodkom?
3: Nije sezona lubenica.
2: A jabuke mi nisu fine.
1: Meni nije ni vodka, pa ju pijem.
3: Niš. Pit ćemo ju.
liz liz..
2: Daj vidi ove budale kaj rade od sebe.
1: Ti bi trebala postati popularna, pa da te možemo zajebavati kad izađe neka pizdarija u novinama.
2: Zakaj ja? Zakaj ne ona?
1: Pa, nju ovak i onak zajebavamo.
2: Da. Imaš pravo. A zakaj ne ti?
1: Zato kaj mene boli kurac kad me zajebavate, a ti se uzrujavaš, pa je zanimljivo.
2: (živčano) Ja se ne uzrujavam. Normalno da se uzrujavam kad mi veliš da sam uzrujana.
1: Evo, uzrujala si se.
2: Nja nja nja. E, a čega je doktor taj doktor kaj ćemo ga upoznati?
3: Ortoped.
1: Nezanimljivo.
2: Kak ću ga zašprehati. Da se žalim na gljivice?
1 i 3: Ne! Nikako! Rađe ga nemoj zašprehavati.
2: Hehe, znam. Reći ću da me boli đon.
1: Haha. Dobra...
3: E, ja sam pojela ovu žvaku.
2: Žvaka je da se žvače, ne da se jede.
1: Možda nije žvaka. Pa, da!!! To je bonbon. Zato i piše chew, a ne gum. I bilo mi je čudno...
3: Nemojte slučajno konobaru bakše ostaviti - donio ti je led.



- 13:02 - Bug off! (73) - Bug yourself! - Bug somebody else!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

04/2007 (1)
03/2007 (4)
02/2007 (4)
01/2007 (3)
12/2006 (7)
11/2006 (4)
10/2006 (2)
09/2006 (4)
08/2006 (3)
07/2006 (7)
06/2006 (11)
05/2006 (13)
04/2006 (11)
03/2006 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

POSLANICA "SPAMATORIMA":


Ne ispričavam se zbog brisanja komentara tipa: super blog... dođi vidi moj... thx na komentaru... evo i tebi i sl. Ako sam negdje ostavila komentar, to je zato što sam se osjetila povučenom za jezik na ovaj ili onaj način. Također, to ne znači da zauzvrat očekujem komentar (ili bilo što drugo). Komentirajte ako imate nešto za komentirati, a ne reklame ili reda radi.



If you're not in it for the love of the music, would you, please, fuck off!

Time marches on never ending,
time keeps its own time.
Here we stand at beginning,
and then goes passing us by. - Kings Of Tomorrow's Time

When I walk, I walk my line and I take what's mine.
And I ain't so high that I can't fall.
And I ain't so low that I can crawl. - Silicon Soul's Right On

We stand up to get down. - Juliet's Avalon




trigona888@gmail.com