triesduja

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (4)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Roman za mlade * vožnja autobusom na liniji br 32 * dogodovštine otkačene ekipe

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

15.05.2008., četvrtak

Triesduja u Knjižnici i čitaonici Halubajska zora na Marinićima

Povodom Dana Narodne knjižnice i čitaonice "Halubajska zora" na Marinićima, 15. svibnja s početkom u 18h odvio se program pod nazivom: Hobi naših korisnika a koji je sadržavao predstavljanje romana "Triesduja" autorice Tatjane Udović i izložbu slika "Čari života" Andree Host.

Veliki broj ljudi skupio se u prostoriji knjižnice kako bi sudjelovao u ovome programu. thumbup Uvodnu riječ imala je Branka Miočić, dipl. knjižničarka koja nas je prisjetila da danas Narodna knjižnica i čitaonica "Halubajska zora" slavi svoj 104. rođendan, te obavijestila kako knjižnica inače prati hobije i rad svojih korisnika, te je tom prilikom na svoj rođendan i ugostila dvije umjetnice:
Tatjanu Udović sa svojim književnim djelom - romanom "Triesduja" i
Andreu Host sa svojim slikarskim izlošcima.
Prije početka samoga programa riječ je dobio i predstavnik Općine Viškovo g. Radovan Brnelić koji je izrazio svoje zadovoljstvo radom općinske knjižnice, te stvaralačkim radom njihovih korisnika.
Uvodnu riječ u predstavljanju romana "Triesduja" dala je predsjednica Matice Hrvatske ogranka Viškovo prof. Gordana Mulac.



Sam roman predstavila sam ja - autorica. wave
Za početak sam ukratko rekla nešto o sebi - kako su moji prvi koraci književnog stvaralaštva bili upravo u O.Š Sv. Matej - Viškovo, te sam napomenula kako mi je osobita čast da baš25. jubilarnu promociju imam upravo na Marinićima - svom rodnom kraju. sretan
Ispričala kako me ljudi često pitaju, kako to da sam se odlučila radnju romana smjestiti u autobus, te sam im na to odgovorila objasnivši razliku između autobusa tridesetidvojke i triesduje.
Tridesetidvojka je normalan autobus kojim se voze nonice s place, ljudi koji idu na posao ili se vraćaju s njega, dok je triesduja nešto sasvim drugo - mjesto na kojem opatijski srednjoškolci na putu do škole ispoljavaju višak svoje energije. Taj je autobus toliko poseban da je bilo potrebno i roman napisati o njemu!
Zatim sam interpretirala dva ulomka iz romana - neizbježnu Borbu za mjestom i onaj najljepši izlazak u noćni život; ulomak pod nazivom Pijančevanje.

Ispričala sam da se promocije Triesduje održavaju po osnovnim i srednjim školama te učeničkim domovima i da se na njima pokreću parlaonice na temu ponašanja mladih i da kao takve učenicima daju smjernice da višak energije upotijebe u nešto korisno kao npr sport i talent, a da se u društvu svojih vršnjaka mogu isticati svojim kvalitetama a ne lošim osobinama (pijančevanje, agresivnost).yes

Nakon predstavljanja romana otvorena je izložba slika Andree Host, te su gosti uživali u njihovu razgledavanju...



- 21:01 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.