Šempjarije podno Marjana


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

23.08.2007., četvrtak

Komedija e finita?

Od kad znan za sebe stariji su mi govorili: "Završi mala skule. Kad budeš imala diplomu u ruke niko te neće zajebavat..." Gledajuć kako se muče starci da bi ja namakla to bokun papira za obrisat gujicu vidila san da će moj životni put bit totalno drugačiji i materijalno bogatiji...

Ka svako pripametno žensko slušala san starije više da udovoljin brižnim roditeljima i da drugi imaju šta o meni lipoga reč. ne shvaćajuć kako uzrečica: „Znanje je moć!“ mogu bit kavezi duha i tila. Fala Bogu na onoj skromnoj: „Krhko je znanje“.

Sad je doša red na mene da gojin moga jedinca po onome šta mi je u kost usađeno. Po cile božje dane driblan priko svojih usta malome:„Ostav´ se mali baluna i ufat´ se knjige!“ Masa obrazovanog mladog svita ne može nać posal. Do iza tridesete žividu s materon i ćaćon i u njih žicaju 6 kuna za ujutro popit kafu i maknut se iz tisnega stana. Pa me bistro, na mater, moje dite pita:
„Mama, je li to neki vic?“

- 14:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #