15

utorak

travanj

2008

Sretan rođendan !

Jeste li primijetili da životinje, baš kao i djeca, pokrivaju oči kada ih nešto plaši, kao da tom gestom nastoje reći nema me, ako pokrijem oči i svijet oko mene nestane za mene i ja nestajem za svijet. Za djecu se to još i može objasniti time što se roditelji i stariji obično oko djeteta igraju igricu sa pokrivanjem očiju: vidiš me, ne vidiš me, ili ima me, nema me, pa kad dijete pokrije oči onda se roditelji prave da ga ne vide, a to je klincu naravno strašno smiješno. Dakle to se nekako može objasniti vanjskim utjecajem kod ljudi. Voljela bih znati zašto to rade životinje, naravno one koje mogu uopće staviti šape na oči. Slično ovoj, meni predivnoj fotki, postoji još takvih "gesta" kojima kao da životinja isto poručuje: nema me, ne vidiš me. U ovom slučaju ova gesta bi se mogla protumačiti i kao: kako mi je neugodno. U svakom slučaju, poklanjam vam ovu preslatku rođendansku fotku.

morska

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.