O NAMA

Ja sam MIA a za was TINA!!!
Prezime nije bitno.
Bas newolim pricat o sebi pa cu wam nes natuknit:
Rođena sam 03.10.1997..........xd
u horoskopu sam vaga............xd
moje naj pjewacice su avril i rihanna.......xd
aaaa naj pjewac 50 cent..............xd
glumicu i glumca neam.....lol.........xd
naj hrana mi je pizza.........xd
a pice fanta.........xd

tina woli....xd:
x more
x putowanja
x komedije
x msn
x komp
x blog
x pse
x i swe sto wole mladi

tina mrzi...xd:
x dwolicne ljudowe
x umišljene ljudowe
x dosadne ljudowe
x skolu
x kad nea nikog na msn-u
x ucit
x neke osobe
x i to bi bilo to

ja sam...xd:
x luda
x zabawna
x twrdoglawa
x owisnica o msn-u


...MATILDA a za was TILDA
Prezime was ne zanima
rođena sam 01.03.1998.
u horoskopu sam riba
moje naj pjewacice su rihanna i awril
naj glumac chad m. murray
a glumica angelina j.
pizza i lignje su mi naj hrana
a cockta pice.

tilda woli:
x komp
x msn
x blogowe
x mob
x pse
x konje
x ici u shoping
x i jos puno toga

tilda mrzi:
x skolu
x ucenje
x kad nea nikog na msn-u
x ici kod doktora
x kisu

ja sam:
x opichena
x luda
x zabawna




ja sam IVA za vas ...!w@...
prezime koga briga
u horoskopu sam bik.....................xd..................
rođena 29.4. godina nebitna .................xd.............
naj pjewacice su mi rihanna i awril.................xd...............
glumce i glumice nemam jer su skoro svi super.............xd..................
naj hrana mi je pizza i lazanje................xd.............
a piće cola, fanta ...................xd.................

...!w@... voli:

x msn
x komp
x ples
x mob
x zabavu
x shooping
x i sve šta vole mladi

...!w@... ne voli:

x tmurno vrijeme
x dosadne i tak neke glupe ljude
x ............
x sve neš bez veze

ja sam:

x zabavna
x luda
x željna avanture




Free Music

Free Music



Free Music

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...KoMmOvI On/OfF

ßy: FeNcY DeSiGn

Opis bloga

$w€ ! $w@$t@

LiNkAcHi...

TILDA & TINA
IWA I SARA
ČIKI & IWANA
GALA & BEGY
SOKICH
AJRA
TILDIN BLOGACH
!w@ & $@r@



...sLiKeee...

Rihanna...

rihanna Pictures, Images and Photos

rihanna Pictures, Images and Photos

RIHANNA Pictures, Images and Photos


rihanna Pictures, Images and Photos

rihanna Pictures, Images and Photos


AvRiL...

avril Pictures, Images and Photos

avril Pictures, Images and Photos

avril Pictures, Images and Photos

Avril Lavigne Pictures, Images and Photos



CoNvErSe...

converse Pictures, Images and Photos

converse Pictures, Images and Photos

Converse Pictures, Images and Photos

converse Pictures, Images and Photos


OtHer...

usne Pictures, Images and Photos

Pusacke Usne 1 Pictures, Images and Photos

colorful Pictures, Images and Photos

colorful Pictures, Images and Photos

subota, 13.12.2008.

eo da i ja napišem post ...

eii, ljudovi!!!di ste? ko sto i sam naslov kaže...moj 1. postbeljzubo!!! neću vas gnjavit za linkove...ko želi u njih zna sta mu je za chinitsmokinpartyeekbangthumbup...i tak...uskoro chemo stavit josh puuuuno stvari / budite strpljivi!/zubobeljroflnutaj ode ...a vi ak ste tu ne iditebeljdeadzubo!!!Aj PoZzZ: TiNicerekkissblabla
!w!roflgreedynut
mom 5.ecerekkissroflzubobeljheadbangthumbupsmokin
swima koi kommajuwaveroflcerekroflkisswave

by: TiLdA



~ KOmAj (0) ~ PriNtAj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.