četvrtak, 16.10.2008.

HRVATSKA – ANDORA 4:0

Dolazi u dućan.
Ne mogu da ga ne primjetim.
Dečki u narančastim majicama su uglavnom sexy, ali tek u žutim.
Ula-la :)

Smucam se oko njega.
U skladu sa opisom svog radnog posla, ali ipak očito.
Tražim Prvaka da mi prepiše broj mobitela.
Lud skoro kao i ja, učini to.
Papir s brojem mobitela spremim u džep.
I izgubim ga tijekom dana.
Uh-uh.

Radim.
Svaki dan sve i svašta što treba.
Baš tražim neki mobitel kad Kika dolazi po mene.
„Mislim da je onaj tvoj Zgodni vani.“
Naravno da ga je zapamtila jer nije meni bilo koji zgodan.
Jest.
Uuuuuuuuuu.

Ovaj put mjenjam taktiku.
Čekam.
Uzimam fotokopiju njegove osobne.
Zapisujem podatke.
Tražim ga na www.facebook.com.
Naravno da ga ima.
Pošaljem mu zahtjev da budemo prijatelji.
Prihvaća ga.
Jeee :)

Znala sam da je nogometaš.
To je bilo tako očito.
Čak mi je dvojba na kojoj poziciji igra bila dobra.
Tako sam dobra u tome.
Oooo da.

Često četamo.
Razgovaramo o običnim stvarima.
Ponekad je tipičan glupi nogometaš.
Ponekad je tipično muško komplicirano stvorenje.
Sve u svemu dobar dečko.
Najs.

Hvala. Ovo je moj zadnji post. Zbogom.

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

visssNJa:
berba 1988
škorpion
FSB
neudana
rimokatolkinja
antialkoholičarka
antinarkomanka
antipušačica
ICQ: 235-504-740
ne volim MSN, ali zbog ekipe..
visssNJa@hotmail.com

Čitam:
KLC:D.Fox Gademz!mirko XX:GKO MssT ooo ray XY:PP PPP

Skupljam:
razglednice
prazne kutijice balzama za usne

Obožavam:
matematiku i kalkulatore
nogomet
Nogometni magazin
čitati
KA-GK-IGK
čokoladu i sladoled, ali
ne i sladoled od čokolade
F1
lakirati nokte
plesati
Club Bollywood
seks

Naj:
ČAJ jabuka i cimet
EMISIJA TV-Kalendar
FILM Amelie
IGRA Belot
PISAC Dean Koontz
PJEVAČ Jole
TENISAČ Mario Ančić
VOZAČ Kiki Raikkonen


Nepropustivo 2008:
EP Rukomet, Norveška
17.-27. siječanj
Finale Kupa UEFA, Old Trafford
14.svibanj
Finale Lige Prvaka, Luzhniki
21.svibanj
EP Nogomet, Austrija-Švicarska
7.-29. lipanj
Olimpijske igre, Beijing, Kina
8.-24. kolovoz

Moji sinovi:
Diego
Kiki
Luka
Mario
Marko
Nikola
Ognjen
Tomislav
Tristan

Smiješne riječi:
Ameba
Hakuna matata
Identititet
Micek

Poštujem:
Janicu Kostelić
Moju baku
Nikolu Teslu
Papu Ivana Pavla II.

Volim:
Roditelje
Buraza Blossska
Dedu i Baku
Sestričnu i Bratiće
Ostatak Familije
Viktora MSD, Mery i Miku
Matu, Klo i mirka
Lee, Laca i Šerafa
Pseta,wessy i I.
Cvjetka, BDT i Nogometaša
ljude

Za visssNJu... Jedinu... Jedna bez imena...

Dok te ne upoznah,
Sve su bile slične.
I iako možda,
Ponekad čini se,
Da ne slušam te,
Kako onda znam,
Sve što misliš ti.
I još uvijek,
(Da i meni je čudno...)
Kasno mi do mozga dođe,
Da Potjeh dok sam ja,
Kamo god krenula,
I kako god okrenula,
Istina si uvijek ti.


HVALA BORISE.

Sljedbenik

VisssNJa, jesi li ti sljedbenik?
Sljedbenik čega pobogu?
Pitam se.
Ne znam ni sam.
Nema mi smisla ovo.
Sve je propalo.
Cijela pjesma je otisla u kurac.

Al ipak ti jos uvijek imas trepavice.
i jos uvijek stoje na tvojim kapcima.
kao da ih je sam Bog zaljepio.
Sa sekundnim ljepilom.

Ali ti jos uvijek hodas pritom koristeci korake
neproporcionalne uglavnom = slobodne
2 / 1 = 2, 2 * 1 = 2, 2 + 0 = 2
upravo sam dokazao da je smisao zivota u broju dva
i da se cijeli univerzum temelji na jednostavnim racunskim operacijama

Ali ti hodas jos uvijek prema naprijed
1. jer znas zasto
2. i znas tocno kamo ides
ili mozda ide 2. ispred 1.


HVALA TOMISLAVE.

„Baš je nekako prijateljska i sjetim te se uvijek kad je slušam.“
Volim te kad pricas (Azra)

volim te kad pricas
u svom ovom ludilu
slutnja gubi privid
ogoljela do kostiju
postaje stvarnost
zaboravljena bol
ne zelim da te odvlacim daleko

rijeci poput bajke
smiruju camotinju
ne brini
netko pamti svaki tren u godini
sve veze, setnje, razgovor
a ti jos razmisljas
vjeruj mi

gledaj moju malu kako ide niz ulicu
primjecujes li boju na njenom obrazu
danas je prvi dan u proljecu
i ona uziva kao da je posljednji.


HVALA MATIJA.

All copyrights © by visssNJa
Copyright © stavljam na sve na ovom blogu od 1.(prvog) do zadnjeg posta.