kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

utorak, 09.12.2008.

Sabado Gigante

Ja sam u subotu gledala Sabado Gigante na televiziji, što je nešto kao 7. noć, ali zapravo nije sedma nego šesta jer ne ide nedjeljom i nisu je ukinuli nego postoji već jedno 800 godina, od '62 ili '86 kak se uzme.

To je mješavina Jerryja Springera, Noćne more, Oprah, Kola sreće, Djevojke iz snova, Izbora za Miss Zagrebačke županije, Golih vijesti, Binga, Večere za pet. Novogodišnjeg programa i One Tree Hilla.

Bila sam potpuno opčinjena.

Voditelj je don Francisko.



Ovo gore je izbor najboljeg dupeta održan 2004. Užasno mi je žao što vam nemrem titlove stavit ali guzice pričaju sve jezike, pa eto.

Nisam išla na more jer mi se nije dalo s nikim pričat ni družit ni pit ni kupat ali sam zato baš uživala samujući u stanu 3 dana.
Jedino me po noći bilo strah.




Osim toga:
Opet nam se zaštopala kada. Fuj.
Kupila sam si hlače od poliuretana. Njam.
Na plastičnim hlačama piše da se ne smiju prat nego samo krpom brisat. Bljak.




Nisam mogla Grgu nigdje nać.

- 01:04 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv