kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

srijeda, 03.09.2008.

Tries' cachay

Živcira me što u ovoj zemlji u javnim zahodima nema četke za wc, a opet nikad nisu zasrani kao u Hrvatskoj u kojoj četke nisu samo za kućnu upotrebu.
Živcira me što je Čile zemlja ljudi izgubljenih u vremenu i prostoru pa sad ja moram paziti kud idem, na što zaista nisam navikla.
Živcira me što ovdje u Metrou glas ne govori Mind The Gap nego Deja de bajar antes de subir, a ipak se gomila kretena nastoji ugurati u vlak prije nego što druga gomila uspije izaći.
Živcira me što svi nose djecu u dekama.
Živcira me što Čileanci smiju posvojiti dijete samo ako ga ne mogu sami proizvesti.
Živcira me što je Gaton ljubomoran na moj laptop i svaki put nastoji skrenuti pažnju na sebe tako da mi se sjedne na tipkovnicu i ostavljajući dlake između tipki me tapka šapicom po nosu.
Živcira me što Gaton neće piti vodu iz svoje zdjelice nego samo iz pipe dok ja pokušavam oprati zube.
Živcira me što je svaka vremenska prognoza za Santiago netočna i što uvijek strepim hoće li mi pokisnut veš.
Živcira me što je jučer bilo prevruće za jaknu, a danas je prehladno za kaput.
Živcira me što sam kupila poluzreo ananas u dućanu iako sam ga testirala pomoću cake koju mi je pokazala teta na placu.
Živira me što u roku od dva tjedna moram napisati 2 seminara od po 10 strana na španjolskom.
Živcira me ženska s medicine s kosom do guzice koja sa mnom sluša latinoameričku povijest i na sve ima neki glup i neuk komentar.
Živcira me debela Amerikanka koja je pod predavanjem iz književnosti nonšalantno na stol stavila vrećicu čipsa i šuškala sat i po dok je u usta trpala ugljikohidrate prezasićene mastima. I solju.
Živcira me što svaki dan pojedem bar jednu čokoladu i gomilu prave hrane.
Živcira me što nisam stigla ginekologu na tehnički i sad se bojim da će mi narast druga maternica na glavi.
Živciraju me ljudi koji šapću i krevelje se pod predavanjima i uvijek sjede blizu mene.
Živcira me što sam od 29.07. samo jednom pojela ribu.
Živcira me što (ovdje) svi piju Neskavurdu.
Živcira me što moje pazušne i ine dlake počinju inzistirati na tome da ih predam u navoštene ruke nepoznate kozmetičarke.
Živcira me što mi još uvijek nisu uplatili svu lovu i što je prvi dio iste kasnio više od mjesec i po.
Živcira me što moram čekati pokaz mjesec i po.
Živcira me što mi se tepihić u sobi zaprlja za 20 minuta pa ga moram stalno prati.
Živcira me što je prijateljstvo dr. Housea i dr. Wilsona na klimavim nogama.
Živcira me što neću biti na Kokinom, Sinišinom, Latičinom, Haninom i Mirninom tulcu za ročkas.
Živcira me što još uvijek Mirni Š. nisamo kupili rođendanski poklon.
Živcira me što neću vidjeti premijeru Maksovog filma.
Živcira me što vrijeme brzo prolazi i što dosađivanje da bi ga se usporilo i nije najbolje rješenje.
Živcira me što je u ulici kojom svaki dan prolazim neka budala instalirala tri kioska koja su zauzela cijeli trotoar.
Živcira me što sam danas platila zakasninu 15 kn, a knjigu sam trebala vratiti prije 4 dana.
Živcira me što je ovdje vino koje košta 9kn fino. Zapravo to me ne živcira nego me čini ljubomornom.

Sretna sam što sam u Santiagu.
Sretna sam i jer sam kupila nove šlape koje Gaton ne ferma ni pet posto, pa ih ne moram tražiti svako jutro jer ih je pizdek negdje sakrio ili na njima spava.
I užasno me zabavlja što se boji mušica.
Kako mi je draga ta psihotična mačketina. Baš sam dobre volje.

- 04:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv