kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

subota, 30.08.2008.

Mjesečnica, mjesečnica, joijoj!

Photobucket

Danas je točno mjesec dana otkako sam stigla.


Budući da sam prehlađena već skoro tjedan dana, neću to proslaviti sinoć na Ivonneinom rođendanskom tulumu niti večeras na koncertu čileanskog TBFa (a stvarno sam htjela) nego pod dekom u krevetu.

Ipak, da ne biste pomislili kako moj društveni život previše pati zbog trenutne zdravstvene situacije, obavještavam vas da sam odlučila obmjesečničko samovanje uljepšati vinom, čokoladom, ananasom i Dr. Houseom.

Jedini je problem što znam da mi se u piđami i bez čarapa nakon odgledanih bar sedam epizoda neće dat ustajat zbog pranja zubiju. A ako ne operem zube ne mogu zaspat jer zamišljam kako mi se stvaraju karijesi i povlači zubno meso, što me svaki put navede na razmišljanje o puknutim aneurizmama, raku pluća i zloćudnim tumorima na mozgu.
Morat ću nešto smislit.

Prošli vikend sam bila u Vinji del Mar i Valparaisu.
Bilo je sunčano i lijepo al nema se tu bog zna što za pisat. Stavit ću link za slike među ostalo slikovlje pa koga zanima nek gleda.

Na slikama nema, a vrijedno je spomena:

S obzirom na to da su oba grada lučka nije teško zaključiti da u njima obitava priličan broj pomoraca. Ali ima i gomila onih u old skul uniformama - u tamnoplavim hlačama visokog struka i kratkim sakoima sa sidrom na ramenu.
Želim posjedovati tu uniformu!!!

Susjeda iz zgrade koja vječno preglasno sluša uglavnom užasnu muziku, trenutno uz Roberta Smitha urla na lošem engleskom i uz kronično pomanjkanje sluha Booooijz, doun kraaaa!!
Ja nisam dečko i plačem od smijeha. Od ovog trenutka je obožavam. Ahahaha.

P.S. Gledala sam Batmana i zaljubila sam se u Jokera. Inače sam oduvijek zaljubljena u Batmana.
Na španjolski je Dark Knight preveden s El Caballero de la Noche. Baš nekak papučarski to zvuči. Ko Batman koji piše ljubavnu poeziju. Fuj.
P.P.S. Upala sam ovdje u raspravu o sinkroniziranju filmova. Jedino ja dolazim iz zemlje u kojoj filmovi imaju titlove.
Uvijek sam mislila da ljudi koji nisu te sreće pate zato što su prisiljeni gledati filmove s nakalemljenim glasovima (ili još strašnije glasOM. Jednim!!).
Međutim ne, njima su titlovi grozni i užasni i nije im jasno kako netko može gledat film i čitat prijevod u isto vrijeme. NJIMA SE SINKRONIZACIJA SVIĐA! Koji barbari!!!lud

- 22:13 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv