< lipanj, 2009  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Lipanj 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga

sve i svasta...

Linkovi

TWILIGHT FAN =)
Zanimljiva cura =) hehe
The best friends
Mona =)
ANDEO CUVAR =)
jedna cura XD

subota, 06.06.2009.

hey....ljudi ewo napokon mene...xD nisam bila na blogeku 4 mjeseci ..=((

hey moi ljudi...xD kako ste mi...nemojte se ljutit sto vam nisam vrachala ...imam puno obaveza i uopce ne stignem na blog...xC ...ali nema to veze...efo doshla sam napisat napokon novi postek...=D
stavit cu new moon napokon offical trailer...xD i komentirat cu...ako zelite mozete i vi napisat vasa misljenja xD


napokon :




evo moga filozofiranja...: bella izgleda kao neka kur** tamo dode edwardu kiss me...ono izgleda kao da ce ga pojest...ahghhg ta njena faca...sva je skorz nasminkana i izgleda tako starije...nego u sumraku...ono na rodendanu....heheh cullenovi su promijenili frizove ...esme mi je bas super i predivna je...a ajme jasperov friz hahahaha xD kao da ga je krava lizala a ovca susila hahahah xD omg...a bash mi je sweet ...bella se poreze na papir tako glupo...ono nisu li mogli bolje napravit....=D kada jasperic trci ahhahha zar nemoze izvadit tu metlu iz guze haahah xD...edward mi je imao bolji friz u sumraku...u new moonu mu je sva spljostena...
edward kaze sve krivo...uopce ne kaze kao sto je u knjizi...argrg zar ne moze jednu recenicu vise rec...=@@
bella umjesto da je sva izbezumljena ona sam onak legne kao da nis nie bilo...i ljuti me kaj bella nie dosla doma...i da ju je sam nasao...sve je krivo krivo krivo ...=((...haha i najbolji dio =D laurent...xD oci su mi fkt x-x xD kewllll <3 a bella sam dishe ...onak suti kao da je vidjela ...nezz kog...mislim znam da joj je shok...ali ja volim kritizirat kuje...pa mi nemojte zamjerit...xD jacob samo mogu rec : nut =X

KOE TIJELO =DDDDDD

ajme kako se tak nabildao....xD ali fkt je prekeksi kao vukic xD * - *
eto moih komova ...i vi mi recite kako vama pashe trailer...jel vam se svida...??? mislim necu ja sad rec da je los....ali tko zna...ja cekam film i onda cu rec...kakav je...xD

pOzZZz ljudeki ....i iznestie svoe misljenje slobodno...

evo par swikica :

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

a vukich moj maji najkeksi...jee xD <3

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us









| šššš…Edward… (1) | …čuje… | …sve! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.