lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

ejte-tejte ljudi. ja sam mala,SITNA ALI DINAMITNA!!!! zovem se ida. idem u oš mladost,osmi sam razred...obožavam P!NK!!!!!!!!!! bila sam na njezinom koncertu...weeeeeweeeeweeee
naj frendice su mi: moja slatkica daria,talija(sexy bomba),ivica, anuškica, nina, dea, kika, ana, ema...i još mnogo njih!!!!
naj frendovi su mi: bobo,blakša,gogi....
imam sisterku, moju elicu,ona je ovčica,super cura!!!
slbodna sam ko ptičica,nemam dečka...izlazim u SALOON i u grad...
obožavam SHOPPING!!!!!!!!!!!!!!!!!!
volim:plesati, pjevati, dečke, zabavu, kompjuter, MSN,štiklice, FAST FOOD....
ne volim:đurkanicu (profa iz kemije),umišljene ljude,školu,kišu....
pušim-NAŽALOST:pokušavam prestati već mjesec dana ali uvijek posrnem bar za jednom pljugom!!!!
držite me fige...!!!smokinsmokinsmokinheadbangheadbangheadbangheadbang to bi bilo to
sve vas PUNO VOJIM!!!! CMOKIĆkisskisskissthumbupthumbupwavemahmahwinkwinkwinkwink

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-27Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-27Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-27Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-27Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-27Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-06-28

petak, 29.06.2007.

nova KRATKA zurka!!!!!!!!!!!

evo mene opet....danas sam bila kod frizera...frizura mi je jebena!!!! slikat ću se i stavit na blog,pa vi odlučite!!! kod mene nema ništa novog...sutra idem u SALOON...weweweweweweweweweroflroflsmijehsmijehwinkwink
konačno da se i ja malo zabavim...
danas sam išla po svjedođbe....prošla sam ZAČUĐUJUĆE sa 4,00!!!! mada nije to ni toliko pohvalno ,ipak te ocjenemi trebaju za upis!!!!bangbangbangpuknucupuknucuheadbangheadbang
jupi,idem na more 13.7 idem u rogoznicu!!! zza sve koji ne znaju gdje je rogoznica,e to vam je dragi ljudi blizu vodica i šibenika!!!
HVAJA NA SVIM PEOPLOVIMA KOJI SU MI OSTAVILI KOMENTARE...SAMO IH VI OSTAVLJAJTE!!!!
POZDRAV TALIJI NA VIR!!! FAJIŠ MI MOJA KUJICE!!!!

na dan kad je završila škola ja sam se napila....bljuvala sam 15 min.bangpartypartypartybangbangbang
ela je pošizila!!! rekla mami...!!! VALJDA za moje dobro...nemam blage veze!!!
pa sam još imala srnja zbog toga!!!!
alli nema veze
u biti sve vas vojim!!!!!!
ostavljajte mi komentosse!!!!
pozdrav iz šugavog LANIŠTA!!!kisskisskisskisskisskiss

STOP ME...mark ronson

- 13:24 - Komentiraj (35) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.