travel freak
cairns, queensland, australija - Travel Freak - Blog.hr

To travel is to live.
Hans Christian Andersen

The World is a book, and those who do not travel read only a page.
St. Augustine

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.
Mark Twain

Travel is more than the seeing of sights; it is a change that goes on, deep and permanent, in the ideas of living.
Miriam Beard

Don't tell me how educated you are, tell me how much you have traveled.
Mohammed

The journey is my home.
Muriel Rukeyser

I haven't been everywhere, but it's on my list.
Susan Sontag

23.02.2010. utorak

cairns, queensland, australija

Vec smo vise od dva tjedna u Australiji, ali se evo tek sad po prvi put javljam putem bloga. Stjecajem okolnosti nisam nikako bila na Internetu. U nekim mjestima uopce nije bilo internet cafea, u nekima su internet cafei imali ograniceno radno vrijeme, a u nekima je internet bio basnoslovno skup. Neke dane sam cisto bila preumorna za blogiranje, pogotovo na pocetku putovanja kad nas je mucio uzasan jetlag zahvaljujuci ogromnoj vremenskoj razlici izmedju Evrope i Australije (9-10 sati).

Sinoc smo avionom stigli iz Alice Springsa u centru Australije u Cairns na istocnoj obali. Ovdje je temperatura par stupnjeva niza: 30-31 umjesto 38-39 stupnjava. To je naravno puno ugodnije, ali je ovdje puno vise vlage u zraku, plus zadnjih dana stalno pada kisa. I jutros je palo puno pljuskova, ali popodne bi vrijeme trebalo biti malo bolje.
Cairns je grad na moru, ali nema plazu. Umjesto plaze ovdje se proteze nekakvo muljevito mocvarno podrucje i zato su pored mora sagradili veliku lagunu koja se u biti sastoji od pet bazena u kojima mozes plivati. To naravno nije pravo more, ali cemo se popodne nakon rucka tu ipak malo okupati. Umorni smo od zadnjih dana putovanja i velikih vrucina i danas se zelimo malo odmoriti.

Cairns se nalazi u drzavi Queensland, jednom od najvecih turistickih odredista u Australiji. Najvaznii razlog za to je Great Barrier Reef ilitiga Veliki koraljni greben koji se pruza gotovo cijelom duzinom obale Queenslanda. Podvodni svijet bi ovdje trebao biti fascinantan. Mi smo za sutra kupili karte za jednodnevni izlet na Green Island koji se nalazi samo 45 minuta plovidbe od Cairnsa. Tamo cu po prvi put isprobati australsko more i okusati se u ronjenju (ne pravom ronjenju nego snorklanju). Po pricama bi se tamo vec u blizini plaze trebale vidjeti svakojake ribe i drugi morski organizmi.

Moram priznati da mi nije svejedno po prvi put zaplivati u australskom moru. U ova dva tjedna otkad smo u Australiji culi smo vec za dva napada morskih pasa. Prvi je bio u blizini Sydneya. Napadnuti momak je prezivio, ali ne znam nikakve druge detalje. Na vijestima su vise paznje posvetili cinjenici da se nije radilo o velikoj bijeloj psini nego o nekoj drugoj vrsti morskog psa. Kao da ti je jako vazno o kojoj se vrsti morskog psa radi kad te jedan od njih zagrize! Drugi napad je bio na otocima Whitsundays par stotina kilometara juznije od Cairnsa. Tamo je jednu nizozemsku turistkinju ugrizao morski pas dok je ronila. I ona je prezivila, ali ni o ovom napadu ne znam gotovo pa nista. U novinama su tome posvetili jedan vrlo kratak clanak, kao da se radi o necemu potpuno uobicajenom i svakidasnjem. Da se tako nesto dogodilo u Evropi, to bi bila udarna tema dana!

I tako cu ja sutra po prvi put plivati u moru koje je ocito puno morskih psina. Bojat cu se, ali mislim da bi Green Island trebao biti u redu. Nalazi se unutar Great Barrier Reefa, ali je dosta blizu obale, pa se nadam se nece biti nekih prevelikih bestija. Za sada se ne usudim ici na Outer Reef (vanjski greben) koji je puno udaljeniji od kopna iako je tamo vjerojatno puno ljepse jer dolazi manje posjetitelja pa je koralj manje ostecen. Unatoc tome meni je pomisao da plivam negdje na otvorenom moru u ovom trenutku nepodnosljiva. Moguce da cu za par dana promijeniti misljenje o tome.

Eto toliko za ovo prvo kratko javljanje. Nadam se javiti se sutra s pricama o mom prvom dodiru s australskim morskim zivotinjama i jos vaznije sa slikama. Kupit cu mali podvodni fotoaparat pa da mogu i dok ronim nesto slikati. Drzite mi fige da na postanem slijedeca zrtva shark attacka!


03:00 Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

< veljača, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga
Blog o svemu sto se dogada u mom zivotu, a pogotovo o putovanjima.



tko sam ja?
Ja sam Nina, u srpnju sam napunila 31 godinu i stjecajem okolnosti zivim u Nizozemskoj. Zivim zajedno s mojim zivotnim suputnikom koji se zove Bart i pretpostavljam da svatko, zahvaljujuci njegovom imenu, moze pogoditi da se radi o jednom Nizozemcu. Zivimo u Rotterdamu u kuci koju vec godinama preuredujemo, s polovicnim uspjehom.

Radim kao reintegracijski konzulent. S obzirom da takvo sto ne postoji u Hrvatskoj, objasnit cu o cemu se radi. Moji klijenti su ljudi koji su zbog svakojakih problema vec godinama nezaposleni. Ja im sredujem volonterske poslove s ciljem da se oni ponovo naviknu na radni ritam, steknu malo radnog iskustva i malo se aktiviraju u potrazi za pravim poslom.
Diplomirala sam na Ekonomskom faksu u Splitu, a sad studiram nesto kao socijalno pravo u Rotterdamu. U rujnu mi pocinje druga godina.

Najveci hobi mi je putovati, a osim toga volim alternativnu mjuzu, ici na koncerte i rock festivale, uciti strane jezike, druziti se s ljudima iz cijelog svijeta, more, knjige, dobre filmove, itd, itd.