Tratinčica

19.09.2006., utorak

Dječji memorandum roditeljima...

Pomozite mi da odrastem...

Image Hosted by ImageShack.us


*
Nemojte da imam osjećaj kako su moje pogreške grijesi..
Moram naučiti griješiti a da se ipak ne osječam zlom...
*
Nemojte stalno prigovarati...
Ako to budete radili...morat ću se praviti gluha...
*
Nemojte zahtjevati objašnjenja za moje postupke...
Ponekad zbilja ne znam zašto sam nešto učinila...
*
Ne procjenjujte moje ponašanje..
Lako me zaplašiti pa počnem lagati...
*
Ne obraćajte previše pažnju ako sam lakše bolesna...
Mogla bi počet uživati u lošem zdravlju,ako mi to bude donosilo veliku pažnju...
*
Nemojte me štititi od posljedica...
Moram učiti na iskustvu...
*
Nemojte me previše razmaziti...
Vrlo dobro znam da ne mogu imati sve što želim,ja vas samo iskušavam...
*
Nemojte se bojati biti strogi...
To mi se sviđa, pokazuje mi gdje mi je mjesto...
*
Nemojte samnom na silu...
To me ući da se jedino sila uvažava, radije ću reagirati na upute...
*
Nemojte biti ne dosljedni...
To me zbunjuje i tjera da pobjegnem od svake obaveze
*
Nemojte obećavati...
Možda nečete moći održati obečanje... pa ću izgubiti vjeru u vas...
*
Nemojte vjerovati mojim provokacijama...
Mogla bi pokušati doći do još koje "pobjede"...
*
Nemojte se žalostiti kad vam kažem da vas mrzim...
Ne mislim ozbiljno... ali bi htjela da vam bude žao... što ste mi nešto učinili....
*
Nemojte umjesto mene činiti stvari koje mogu sama...
Mogla bih vas doživljavati kao slugu...
*
Nemojte da moje loše navike obuzmu svu vašu pažnju...
To me samo ohrabruje da dalje nastavim...
*
Nemojte me ispravljati pred drugima...
Bit ću mnogo pažljivija ako samno razgovarate nasamo i tiho...
*
Nemojte mi držati prodike...
Iznenadili biste se kako dobro znam što je dobro a što ne...
*
Nemojte mi govoriti da ste idealni, nepogrešivi....
S takvima je teško živjeti...
*
Nemojte da moja strahovanja postanu vaša tjeskoba...
Tad ću se još više uplašiti...pravite se da ste hrabri...
*
Ne odbijajte me kad tražim odgovore na mormalna pitanja...
Ako me odbijete ... prestat ću pitati a informacije ću tražiti drugdje...
*
Nemojte zaboraviti da volim experimentirati...
Ja iz toga učim... pa vas molim da budete strpljivi...
*
Ne brinite se zbog toga što smo malo zajedno...
Važno je kako smo zajedno...
*
Ne zaboravite da ne mogu odrasti bez mnogo razumijevanja i podrške...
Zaslužena pohvala ponekad izostane... vodite računa o tom...
*
Tretirajte me kao svog prijatelja...
pa ću ja biti vaš prijatelj...
*
I upamtite...
Više učim od primjera...nego od kritike...
*
Pored svega...
Mnogo vas volim...volite i vi mene...

vaša čerka ...

04 11 1997

- 22:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (5)
Kolovoz 2006 (7)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (3)
Svibanj 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Budi izvor