OČI PUNE TEBE

I sunce i bure
I umorna zabrinuta lica
Noge koje žure

Plesni koraci u mojoj glavi
Smješak na licu
Mašta se u tebi davi

Kava u šalici
Oči pune tebe
Zvrk sam u tvojoj ruci

Budi kraj mojoj muci

Vrti me, ma samo me vrti
Onda me poljubi
I onako sam blizu smrti

I bez tebe
I s tobom

21.11.2009. u 22:36 | 1 Komentara | Print | # | ^

ANĐEO

Nitko ne zna što znači tvoj san
ni sama nisi sigurna
srce te vodi u novi dan
oči su mutnog pogleda

Zvijezde ne govore što sutra nosi
noga sam bira svoj put
ljubav je maslačak u tvojoj kosi
mojom rukom utaknut

Sve ti se čini da nema smisla
i anđeli više ne postoje
al ima jedan što gubi krila
da ti malo radosti donese

Nisu anđelu krila bitna
koliko da tebi uljepša dan
svaka je bol spram ljubavi sitna
on će na kraju osati sam

09.11.2009. u 14:10 | 1 Komentara | Print | # | ^

MAGNET

Ti si moj magnet
sugdje po tebi moji pogledi
svaki tvoj dio znam napamet
jer tebe se lako zavoli

Kad ulicu operu kiše
kad nema nikog osim mene
srce kuca još tiše
k'o jesensko lišće vene

Ne pokušavaj ništa popravit
nek bude malo slomljeno
srce će više cijenit
vrijeme kada je bilo voljeno

Kad ulicu operu kiše
kad nema nikog osim tebe
samoća po dlanu piše
čemer ti srce grebe

Ne pokušavaj ništa popravit
nek bude malo slomljeno
srce će više cijenit
vrijeme kada je bilo voljeno

08.11.2009. u 14:10 | 0 Komentara | Print | # | ^

ČOVJEK SA SUZOM U OKU

čovjek sa suzom u oku
sjedi sam uz prozor kafića
na srcu ima ranu duboku

prolaze djevojke mlade
pogled im bježi na izlog suza
u njemu nema nade

tužni prizor s onu stranu stakla
otkriva prizor iz pakla

tuga se pije uz pelin
djevojke prođu i zaborave
a on, jedno malo ljubavi želi

08.11.2009. u 13:07 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

pjesme.... uglavnom...





Free Hit Counters




Free Hit Counters



Linkovi

TOYOTA
Toyota Forum
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Republika Vinkovci.blog
Nokia
Best Download sve na jednom mjestu
Auto Wallpaper
Plavi oglasnik