BEZ RIJEČI

U kutiju spremaš sve moje stvari
Ja čuvam te kao kap na dlanu
A čini se kao da za ništa ne marim
U jedan pogled sve riječi stanu

Molim te samo ne bacaj me tako
Nisam grub, tako se čini
Uz osmijeh tvoj sve mi je lako
Ne prepuštaj me mojoj sudbini

Tvoje su oči ledena zora
Usne ti kriju srca plam
Do tebe me priječe duboka mora
Kako ih prijeći to ne znam

Dozvat te ne može molitva jaka
Al' možda bi mogla topla riječ
Mlada damo pa ne budi takva
Vatreno srce daruj mi već

K'o otkucaj sata tišina se čuje
U gluho doba noći
Moj san do tebe putuje
Tumara u svojoj samoći

31.05.2008. u 00:01 | 9 Komentara | Print | # | ^

ZVIJEZDA VODILJA

Kao o stijenu ljubav su svoju
Mnoge o mene razbile
Sada su sretne što su u tebi
Svoju utjehu dobile

Sve ovo vrijeme ja sam te snio
Nosio na svojim plećima
U čaši vina tebe sam te krio
U osmjehu i nježnim riječima

Ne želim da me nitko na tebe podsjeća
Dosta je što te vidim jednom u sto godina
Tada se opet sjetim što srce osjeća
Sve ovo vrijeme to je bila zvijezda vodilja

Zgužvaj mi srce kao papir
Obriši suze, položi na tlo
Svu moju ljubav i ponos mi satri
Ja sam zaslužio to

30.05.2008. u 23:29 | 4 Komentara | Print | # | ^

NE RECI AMEN

Ne reci Amen dok nije gotovo
Proljeće miriše po tebi
I tko bi sa tobom takvom ratov'o
Taj sigurno nije pri sebi

Što da ti ponudim u zamjenu
Tvoj osmjeh zlata vrijedi
Kakvu da učinim razmjenu
Da ti moj život poštediš

Dan za danom smišljam
Postoji li način kao ti prići
Ne znam, možda si umišljam
I previše uživam u svojoj priči

Stisni se uz moje tijelo
Može i dušu nema veze
Možda je sve tako počelo
Kad je Adam Evu zaveo

Eto, nema te ovdje
Al' nešto me strašno privlači k tebi
Tvoj život je prepun slobode
Izgaram u svojoj potrebi

Ne boj se, nisi sama
Moj te pogled prati
Neka te ne plaši životna tama
Ja ću joj na kraj stati

27.05.2008. u 00:01 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

pjesme.... uglavnom...





Free Hit Counters




Free Hit Counters



Linkovi

TOYOTA
Toyota Forum
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Republika Vinkovci.blog
Nokia
Best Download sve na jednom mjestu
Auto Wallpaper
Plavi oglasnik