< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

O MENI


Zovem se Dora


HeHE...NeA ViŠE ovOg bLoga....
SaMO jOš oVaJ jedAn PostEk....


VOLIM PUNO SVOJU TIMMY I PETERNAC....
WOLIM WAS.....


...Linkovi...



nedjelja, 13.01.2008.

......NAJDRAŽA PETICA......


Pamtit ću dok zivim oci plave boje...
------------------------------------------------------
Ne mogu ja da tebi Ljubav naredim,da tvome oku vratim izgubLjeni sjaj...aL htjeLa bih...
Šareni Lepiru mog siviLa...CijeLi život pogresne sam LjubiLa...što bi izuzetak bio ti...
------------------------------------------------------
Da li si sretan?izgledas mi sjajno,aL zivis jos u proslosti...
-----------------------------------------------------
Ne vidis dalje od nje Sav si joj se predao,tuzan je tvoj zivot s njom,hoces Li jednom shvatiti...
Ako ti srce razbije Dat cu ti ovo moje,I kada ona odustane,Ja cu jos da se borim Ako ti snove unisti,Ja cu da ti ih stvorim....
------------------------------------------------------
U kocku leda nek me zalede,kad nadju lijek za tugu nek me probude,nek mi sacuvaju mladost i ljepotu,jer voLjet ces me mozda u drugom zivotu
------------------------------------------------------
Sa nama gotovo je,neces me, ja to znam,nisi hrabar,zar ne?Ja cekam od tebe glas ili znak za rastanak iLi za Ljubav,a ti sutis...
------------------------------------------------------
Ovi zidovi i duse imaju i vise nego ti...
-----------------------------------------------------
Ja nemam drugog sna,Osim s tobom da sam ja,Osim tebe nikoga Na svijetu nemam ja....
------------------------------------------------------
Ako nas tuzne jutrom probude,I srce stisne se od nevoLje,Ja cuvam nesto za tebe,Pogledaj u mene
------------------------------------------------------
Nemoj me zaboravit.....
------------------------------------------------------
VoLim osmjeh tvoj,bas dobro ti stoji,još ti boLje stoje poLjubci moji...
-----------------------------------------------------
Luda sam,Luda za tobom zar to ne vidis...
ZaLjubiLa se maLa biLa zavedena....a pomisLiLa nie da on ima mane da on voLi bivsu curu svoju......
-----------------------------------------------------
PogLedaj kako drhtim kada gLedaš me...Trebas mi,Trebas mi ni sunce ZemLji kao ti meni.....
-----------------------------------------------------
Naivna,Naivna ja bit cu samo za tebe...
----------------------------------------------------
U oči me gLedaš opako a to mi prija...gLedaš me a ne daš to je provokacija....
---------------------------------------------------
Ja kad zovem nikad nisi tu,Ja te trebam,a ti volis nju,Ona trazi ti joj bas sve das Ja zbog tebe ucinila bi sve...a ona zbog tebe nikada ne...
----------------------------------------------------
Neke ptice nikad ne polete,cijeLi zivot cekaju na to,i ja tako cekam tvoju ljubav, cekam al mi nije suđeno....
-----------------------------------------------------
HtjeLa sam,htjeLa sam tvoje dodire samo za sebe,biLa sam,biLa sam odbaćena i prevarena...
-----------------------------------------------------
Vidim te kada prodes,ljubavi svojoj dodes,ona te ne gleda,govoris joj nježne rijeci,ona ti nece reci da li ti stvarno pripada,a ja bi sad dala sve, da pogledas u mene........
----------------------------------------------------
Kad bi bila ja tvoja voljena nikada te nebi pustila, a ti ne gledas i ne osjecas da sam ja za tebe stvorena...........
-----------------------------------------------------
Da znas, da znas kako pogled me tvoj boli,da znas kako srce te moje voli,da znas kako tuzna sam bez tebe.......
-----------------------------------------------------
On ima oči koje bi svaku moju tajnu mogLe znati....BožE meni tako maLo treba ispod ovog svetog neba topLa posteLja i njegova oka dva....
-------------------------------------------------------
Uvjek ces biti tu u mome sjecanju,pocinje sve od ove zime i ova tuga koju osjecam slomit ce srce na pola za tren......
.-----------------------------------------------------



. .JEDNOM SHVATIT CES DA NIE TREBALO BITI OVAKO....






| - 12:30 - ...kiss my broken heart.... (5) | print.... | # |