Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

17.12.2005., subota

budi se istok, budi se zapad!

/franci blashkovich i gori ussi winnetou/
o, da... malo sam bila out dva dana. prvi dan - feshta kod mene, drugi dan - feshta kod ade. danas, trechi dan - feshta u ksi... sutra odmor.
to je bio party intro, chisto da vam bude jasna ova kolichina tj. svrha svog smecha koje cu sada navesti... a vjerojatno cu ga dobar dio i zaboraviti:
plastichnih chasa (shto praznih, shto s chikovima, vinom ili kojimgod drugim alkoholom) 120 valjda... komad kaktusa koji je netko uspio prebaciti 10ak metara bez da se nabode... boca od piva 10ak ako se dobro sjecham, boca od vina se ne sjecham koliko kao ni kartona od sokova i kole itd. praznih onih stvari u kojima stoje rizle i rolice... onda slijedechi dan, kad je svih 70 ljudi koji su se u moju chast (not-my-birthday) opijali i prichali, o da, otishlo, je li, onda smo ja i cimerica, nakon pojedena 2 moussea (i bachene posudice od istih) ochistile svih 85 kvadrata minus dvije sobe koje nas josh chekaju... e onda smo bacile i sve te krpe, i vode... da li se to broji? pa, da, I guess... vode crne prljave zagadjene odvratne gadno gadno fuj. zachudo - NISMO bacili pashtu koju je netko kuhao oko 2 am, pashtu s tunjevinom jogurtom tabascom i chillijem... pojeli su, da. kao i pti ber sa zimskom. i tu stajem. neki pametiniji su naruchili chevape od kojih je jedna polovica ostala na stubishtu shto je izazvalo burnu reakcije bakice s gornjeg kata... tek ujutro ofkors - kaj taj drekec radi tu na shtengama? uslijedilo je zbunjeno objashnjavanje da moji prijatelji nisu zivotinje i da se zasigurno nitko od njih nije posrao po jebenim stepenicama, a da su zivotninje (zec zamorac i machka koje imam u ovom novom stanu) u egzilu zbogradi partija te da to govno stoga nije nashe. onda sam se sjetila da je to zapravo sigurno chevap, bila u pravu te ga se laganim potezom rijeshila... zachudo razbijena je tek jedna ali predivna shalica smedja s bubamarama iz kompleta i netko ju je bacio i bio pizda i ne rekao da ju je razbio i bacio. ako si ti taj netko - znaj da se jebeno jako ljutimo na tebe pizdo jedna i da chesh platit to! bacheno je masu masu shugatutto iliti "ruchnika za kuhinju" shto je vjerujem hrvatski prijevod. to ono kad vam se neshto prolije pa s time obrishete a da nije krpa nego kao vechi toaletni papir pa ga odmah bacite u smeche... chikova puno u chashama shto sam vech spomenula, po podu i po pepeljarama... to je valjda to.

- 15:08 - komentiraj (3) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji