Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

06.01.2005., četvrtak

omit myself

/john frusciante/
planina papirnatih maramica
najvishi vrh na visini od 2,3 m nadmorske visine
bogato rudama&bakterijama

- 12:25 - komentiraj (10) - isprintaj pa baci u smeche - #

04.01.2005., utorak

anarhija all over baščaršija

/no smoking/
uuuu.
ovo ce biti jedan kapitalni blog, shto se tiche obujma. sadrzaja bash i ne. a modza i da :) nechu sad, kao shto to obichno biva u raznim tiskovinama, jer blog nije tiskovina, rezimirati proteklu godinu, koliko je smecha bacheno, suza proliveno i sl. nego cu se ogranichiti tek na proteklih par dana u mojem mizernom zivotu. a samo kao kuriozitet cu navesti da je prema nekim prorachunima u mojem drushtvu (dakle ja+josh 30ak jedinki) u zadnja 3 dana (provedena u sarajevu btw) popijeno preko 500 litara raznoraznih tekuchina. mahom alkoholnih. hm, da. pa si vi rachunajte koliko je to boca. chevapa smo sve skupa pojeli 800! (jedan dan smo jeli burek:) tako da... bilo je dosta smecha. npr. 3 role toaletnog papira koja nam je zashtopala wc, ali je prije toga neko vrijeme provela u krevetu jedne od cimerica... na moj nagovor. pa onda i onih 10 ojra koje su nam uzeli kontrolori u tramvaju mislim da se mogu smatrati bachenim jerbo karta dodje 1 km. ne kilometar:) nechu vam sad prerachunavat... to mi je josh bolna tochka, i ne zelim solit pamet, but take my advice: NEMOJTE SE SHVERCAT. bilo ih je 5 na nas 3 i sve metode prokushane u zaagrebu tamo nisu upalile. chak su nam i rachun dali!? zato, when in sarajevo, vozite se taxijem. taxisti su legende, uzmu vas 5 i sve skupa dodje 5 kn po osobi (ovisno do kud idete ofkors). pa onda pashteta par pojedenih na doruchku u 'otelu. finih, kokoshjih. papirnatih bi isto bilo zanimljivo izrachunati koliko smo sve skupa bacili jer mislim da sam ih samo ja bacila 10 paketa. glasovi su nam isti nekolicini nestali vech druge nochi. moj se josh nije vratio. pa onda omoti od munch mallowa (nije bosanski, al je dobar:) i hrane svakojake. ukljuchujuchi i ljuske od kikirikija - manija koje se ni tamo nisam oslobodila. bacila sam i par vrechica u smeche, vech na naplatnim u zagrebu (kretanje iz pule), a koje su sadrzavale rigotinu/povrachotinu my dear frendice. kasnije je bilo toga josh, al nikad od mene=) jeee. sad, bilo je tu josh aktivnosti koje nisu proizvele nikakvo smeche ali su vrijedne spomena, ali ih ja nechu spominjati pa si vi (s)mislite koje su to. a ako neko misli da mu je jedna smedja kapa, jedna crvena rukavica ili jedna bozichna kuglica zavrshila u smechu dont worry, sve to na sigurnom in my backpack. a jeli smo i vocha, samo se ne mogu sjetiti kojeg tochno.
sretno vam gdje god bili.
bosna osiguranje d.o.o.

- 13:15 - komentiraj (2) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji