Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

02.11.2004., utorak

svud oko mene guzice i sise

/tbf/
nijesam imala pristup internetu proteklih dana, tj. ni kompu, pa eto me tek sada, kada sam ponovo doshla u ovaj maglom zavijeni zagreb. brutalno je bilo na putu od pule, a i na putu za pulu proshli tjedan... danas magla, last week - zavjesa kishe. buhhu.
dakle, danas sam npr. za ruchkom bacila mnoge kosti od ribe zvane list koju sam jela. bila je mnogo fina. i mnogo slana. i ja ju mnogo volim. opchenito ribu obozavam, ali ne one fancy bijele prvoklasne ribe (ala brancin i te spike), ali niti sardele (koje nisu krive shta su plave:) (i, zapravo, da, volim i sardele al filetirane... znam da je weird ali ful su mi bolje i drukchiji imaju okus nego kad su obichno napravljene) nego te neke izmedju - list, barbun, mole... sad ne znam koja su knjizevna imena tih riba, poshto znam da i samo u istri svaka od njih ima po min. 3 imena. i, tako, ribu uglavnom jedem samo i uvijek doma (ako se izuzme oslich iz menze shto po meni ne ulazi u kategoriju ribe) i zato ju cijenim. i zato mi ju mama uvijek napravi. a da mogu jela bi samo repove i kozhu. ko mala sam uvijek brijala da cu kad budem velika&bogata imat privatnog kuhara i te spike koji ce mi samo repove od shkampa radit, i chistit, naravno, i onda cu ja to ko chips jest. al o shkampima&lignjama&ostalim morksim plodovima-a-da-nisu-ribe drugi put... o ribi cu samo josh to rech da ju ne znam radit. makar me mama uvjerava da je to lakshe nego piletinu spohat, meni se to chini mnogo komplikovano. a i bila bi mi muka chistit ju, josh sam dijete po tom pitanju... gadno mi je glavu skidat, chistit ono iznututra i to...
e, i da, bacila sam iznutrice od bundeve the other day. bile smo frendice&ja na kahvi, i ofkors da je plejs vrvio izrezbarenim bundevama, kao i svi ostali plejsevi. i onda smo nazhicale chovjeka-koji-radi-tamo-a-koji-je-bio-simpa-i-prichao-neshto-o-bundevama da nam da jednu neizrezbarenu bundevu, jer ih je bilo vishka, da se i mi poigramo. onda smo ju fino odnijele na sigurno, oprale (sapunom da fino mirishe!), uzele nozeve u ruke i krenule. nikad prije se nisam time bavila, i nije da je to sad bilo zbog neke halloween (eto, vidite, niti ne znam kako se to pishe) spike nego chisto jer mi je to simpa spika. i bilo je ful zabavno. svaka je uzela jedno oko, tako da su na kraju oba bila razlichita shto se pokazalo kao prednost, i onda smo mu usta napravile da se moze chovjek izrazit. i onda smo domishljate kakve jesmo mu napravile i zube, uz pomoch chavlicha koje pronadjosmo u garazi u kojoj smo izvodile operaciju, i onda smo mu josh zabili chavliche kao kosu, i na njih stavili gornji poklopac... ne znam sad kako to opisat, al oni koji su se time bavili, znat ce na shta mislim:) tako da je izgledao kao 1.andjeo s aureolom 2.frankenshtajn 3.partijaner. i bile smo toliko ponosne da smo ga odluchile izloziti uz cestu, i to na plejsu di su neke druge skulpture (al prave, od kamena) postavljene. i savrsheno se uklopio u okruzenje. btw. ime mu je sise... eto otkuda naziv danashnjeg bloga (spika je bila: otvorit cu klik, i di upiknem prstom, tako ce se zvat... a u sta bi drugo mogla u kliku ubost nego u sise:)
Sixty percent of the world's lead supply comes from recycled car batteries.

al moglo bi i vishe!

- 22:00 - komentiraj (2) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji