Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

17.10.2004., nedjelja

ako zelish bit cu ja uo uo je i je program tvog kompjutera

/denis&denis/ovaj tjedan zobg radi paklenog tempa koji sam nabacila (fax-fax-zff) blogich je malo patio. a i I needed a break. bacila sam vjerojatno masu stvari pa sad chega se sjetim sjetim (ne znam di sam stavila popis=)
jucher npr. jedna je buteljica vina zavrshila u koshu u sc-u. nije imala markicu jer moja frendica tvrdi da to proizvodi njen tata al ja joj bash i ne vjerujem. al bilo je dobro vino. i bilo je bijelo. i bilo je dobro jucher u scu, iako je mozda prekjucher bilo josh bolje. barem mjuza na flooru u scu. al i jucher je bilo ok, i u galeriji isto i u &tdu ali su ga zasrali s tim preuranjenim zavrshetkom. dosho je onaj smijeshni lik i pocheo spremat stvari. jeste ga vidjeli? a oni jadni englezi zbunjeno gledaju. i on im je tamo razmontiravao igle i gramofone i sve. lud, lud. i kisha je malo pokvarila stvari (malo promochila moje starke) al je bilo taman ljudi (nit guzvetina nit prazno) i bash super atmosfera za zeku peku:) kad smo vech kod sc-a bacila sam i sve karte od svih filmova na kojima sam bila, a bila sam, jer sam prek faxa dobila pass. chak su mi 2 ostale vishka jer mi ih nisu otrgnuli na ulazu. a jednu sam sachuvala za uspomenu. a filmovi (na roninov zahtjev:) - mean creek /iznenadjujuche dobar i osvjezavajucH, favorit/, slijepo okno /dobio nagradu s kojom bi se mogla i slozit, super pricha, tuzan svijet, metaforika rudnika.../, psi lutalice /pretjerano hvaljen if you ask me, razvuchen i spor, ne ide mi jednostavno, pricha je potresna i sve to, al do mene nije doprjeo ili kako vech/, kod amidze idriza /kraj popravlja sve dojmove definitivno, kraj rastura, kraj te digne i odushevi i pokrpa sve one prijashnje tochke koje ne drze vodu/, maria milosti puna /legendarna pricha, ful te uvuche i makes you think, like it!/. mislim da bi to bilo to. ovih kratkih je bilo svakakvih, meni najdrazi francuski telegram. eto sad sam ga raspisala o tom zffu pa bi bilo dosta. e, i da, josh sam bacila i katalog od human rights film festa koji je bio u sklopu gore navedenog i za koji nisam i bila zainteresirana pa nishta nisam niti ubola na njemu.
letak za amsterdampride04 preko hfhs-a za neke smijeshne pare, u 8om mjesecu ove godine na koji ofkors nisam ishla... al hochu jednom amsterdama vidjet!
i sad sam se sjetila opet uz zff da sam u proteklih 5 dana bacila jedno 10ak min. onih kartona od kokica koje sam nemilosrdno zderala (kad mi ih je ona teta shta je djelila non stop uvaljivala) u zamjenu za vecheru...
izgleda da mi danas sve samo uz zff pada na pamet pa cu se tu zaustavit u nadi da ce mi sutra neshto pametnije past na pamet:)
augh!
Recycling one alminum can saves enough energy to run your television for 3 hours.

ali vi ju nekako bolje iskoristite!

- 19:01 - komentiraj (0) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji