Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

06.10.2004., srijeda

I want something good to die for

...to make it beautiful to live
/queens of the stone age/
danas sam opet upala u klopku zvanu KOKICA, KOKICA:) ostao mi je taj josh jedan paket koji me zamamno gledao sa police, a moj um je tako slabashan da nije mogao dugo odoljeti toj kushnji. tako da sam bacila jedan taj prazni paket kokica za microwave, a kokice sam potrpala u sebe. a taj microwave food mislim da je zivi otrov (prvotno sam napisala otvor:)... smrznem se kad mi na um padne slika mene za 15ak godina kao istochnjachka verzija roseanne. brrrrr. al roseanne mi rastura, ima i slabih epizoda, ali masu puta se bash dobro zna sprdat na sebe, svoju family, i prije svega, american way of life. thumbs up!
bacila sam knjizicu "vodich za brucoshe 04/05" koju su nam danas darivali na faxu, zajedno sa kemijskom, blokom, fasciklom i sl, a sve sa znakom sveuchilshnog zbora... iz knjizice zanimljivog naziva samo sam ishchupala radno vrijeme menzi i sredishnje dvje stranice na kojima se nalaze tram linije (neki su moji frendovi chupali iste iz onih staklenih "izloga" na stanicama u kojima se nalaze ti rasporedi)... inache, i nema bash nekih korisnih informacija za brucoshe. yeah, i ja se opet ubrajam u tu kategoriju:) ful mi je chudno, a pogotovo zato jer ce ovaj fax traziti malo vishe angazmana u odnosu na ekonomiju, a pogotovo kad se iskombinira s njom. al ok su mi rasporedi i ne preklapaju se previshe, tako da cu manje vishe stich i na jednu i na drugu stranu, a kako cu s ispitima izach na kraju, we will see... pozitiva, uglavnom! a ostale stranice knjige bile su pokrivene slijedechim temama: reklama, o studentskom zboru, reklama, o ministarstvu, o scu, o nsbu, my favorite - tema pod nazivom "uchimo s veseljem" (hello?), o drzavnim stipendijama (want one:), o carnetu, o zagrebu, reklama, reklama, reklama, reklama, reklama.
Samo u SAD-u pilichi proizvedu vishe izmeta od cijele ljudske populacije.

(ne znam dal na dnevnoj, tjednoj ili kojoj bazi... svejedno)

- 20:05 - komentiraj (5) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji