Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

05.10.2004., utorak

užas je naša furka

/azra/
poshto je moj proshlotjedni odlazak doma bio iznenadan u mojem je frizideru ostalo podosta namirnica koje su trebale biti pojedene odavno, ali poshto sam ja bila par sto km daleko, onda su u medjuvremenu one popropadale i zavrshile in da garbage. izmedju ostalog tu su - 2 puris hrenovke (bez ovitka i bez sira), filadelfija namaz (koji ima uzasno kratak rok trajanja i nikad ga vishe nechu kupiti!), 5 deka zimske salame (koje sam jucher dva puta testirala i zakljuchila da imaju okus kao kiseli limun /postoji li uopche neki drugi limun, a da nije kiseo?/ pa su se nashli u smechu).
i jogurt, puding koje sam pojela jucher/danas, i granchica od grozdja i puno koshtica od grozdja (vi koji jedete i te koshtice, budite sretni da nisam i kozu bacila. i to nekad radim:)
bacila sam danas mnoshtvo letaka koje sam dobila jucher na trgu na shtandu prijatelja zivotinja. ok, zashto sam ih uopche uzela kad sam ih bacila? pa, dobila sam ih jer sam potpisala peticiju za humanije postupanje sa zivotinjama, a uzela sam ih da prochitam shto kazu. uglavnom govore o uzasnim uvjetima uzgoja, vivisekciji, njihovim aktivnostima, nehumanom postupanju... a manje vishe sve shto je napisano na tim lecim ja znam, a ono shto ne znam uvijek mogu nachi na netu, i to ovdje. evo, uputit cu i vas, da se glas proshiri. i, mislim, koje koristi imam od toga da mi se tu motaju po kuchi leci... i NAZALOST do mene ti leci ne dopiru. mislim, apsolutno sam protiv krzna i koze, i kozmetike testirane na zivotinjama (taj letak sa crnom i bijelom listom firmi sam zadrzala i zakachila za fridge tako da sad sve provjeravamo!), ali uvijek kad razmishljam o tom vegetarijanstvu zakljuchim da ja nisam za to. one day maybe, ali, nisam ja sposobna prehranjivati samu sebe samo od biljaka. ovce ne jedem, mislim ni ovchetinu ni janjetinu, to je moj doprinos zivotinjama. I guess da sam josh uvijek presebichna za to, a uvijek postoji i onaj argumenat koji kaze "ako nechu ja pojest, pojest ce ih netko drugi!", ali jedan od ovih letaka, koji su sada u smechu, to pobija i kaze
Kao vegetarijanci mozete spasiti barem 1000 (brojkoM:tisuchu) zivotinja tijekom svojeg zivota.

hm

- 20:40 - komentiraj (8) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji