Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

04.10.2004., ponedjeljak

fuck you, I won't do what you tell me

/rage against the machine/
ranojutarnje javljanje s faxa. sa ljudima koji mi virkaju iza ledja:)
i jutros je u smechu zavrshila jedna ranojutarnja zarulja. probudim se ja nakon sto godina u 7 ujutro. probudim se ja prije cimerice nakon sto godina. maglushtina vani, tople plahte... ali, ipak smognem snage i HOPLA, kako bi moj prijatelj hugo rekao, evo me u kupaoni. malo kasnije nalazim se u dnevnom, sa desnom rukom na prekidachu za struju, za svjetlo tj. i stisnem ga, i uz prasak rasprsne se zarulja. goo dammit! nikad mi se to nije desilo. pogotovo ne u 7 ujutro. josh sam se premishljala izmedju "pravit cu se da nisam ja" ili "metla u ruke i beri staklo". pogadjate - odabrala sam ovo potonje (ovo drugo, in case da postoje nekee jezichne barijere:). da, i josh sam cimki za svaki sluchaj napisala na zutom uochljivom post it-u da neka se pazi jer mozda nisam sve pokupila. ako ima neki elektrichar out there - zashto se to dogadja? mislim da smo mozda stavile preveliku voltazu...
a jucher je moje zadnje pulezansko smeche bio jedan kupachi kostim iz mladih dana. kopala sam neshto po ladicama i vidim taj kostim, tu stoji vech par sto godina, i nikada, niti jednom, nisam pomislila "shta ce mi to"... sve do jucher. onda ga zgrabih i bacih. (priznajem, prvo sam ga pokushala obuchi, za sluchaj da mi josh stoji, ali ipak je bio premali:). to je kao neki sportski kostimich bio, arena plavi sa zelenim sharama i josh nekim. mislim da pripada vishim razredima osnovne shkole, kada sa mjosh gajila nade o sportskoj karijeri u plivanju. notice: nikada nisam ni otishla na trening. da, imam problema u realizaciji vlastitih htijenja.
ALI s njim sam u ladici nashla i dva para speedo naochala za plavanje. sad - jedne imaju razbijenu onu trakicu shta drzi naochale za glavu, a druge ono shto ide preko nosa i povezuje stakalca. pameta je je razmishljala, razmishljala... i dosjetila se! spojila sam valjane djelove jednih i drugih naochala, i u smeche poslala razbijenu trakicu/lastik od jednih (ljubichatsih) i razbijena stakalca o drugih (naranchastih) naochala, je li:) i sad opet imam supa doopa naochale... koje me imaju chekat do slijedecheg ljeta da zajedno idemo u nove pohode. a bad mi je shta imam problema sa ushima/sinusima i te spike pa ne smijem duboko ronjat. nego mi samo za plivanje sluze. a ronit ne mogu, ali sam probala disat sa bocama. onako, bezveze, u plichaku... al, bilo je ok. pa kad nekom budem prichala samo cu malo modificirat elemente u prichi (tipa ---> girica=morski shark, 1.5m=50m, alga=hobotnica:) i sve ce bit u redu i unuci ce mislit da im je nona bila faca.
+ omot od tortice i kolumba na nekoj benzinskoj prije karlovca, a poslije rijeke (nije tuhobich, njega ful volim. to mi je omiljeni gas station I tunel)
i ozbiljno upozorenje:
There is a possibility for mr. George W. Bush to become the president of the USA for the second time.

- 08:39 - komentiraj (8) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji