Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

29.09.2004., srijeda

'ko zna gdje se sakrio... 7 kontinentio

jednom mi je netko napisao da mi se ne dogodi da pochnem bacat stvari samo zato da bi imala o chemu pisati... ali, evo, kad sam doma me uvijek uhvati trash kriza, odnosno kao imam ful malo otpada, ali onda, bash da bi imala o chemu pisati, krenem u raskrchivanje svoj sobe, shto je zapravo ful pozitivno jer se rijeshim masu bespotrebnih stvari. zato mi je ovaj blog ful koristan, jer se natjeram ochistiti te godinama nagomilavane gluposti. (mogla bi nabacit i neki blog o faxu, pa da se natjeram da ga chesche posjechujem da bi imala o chemu pisat:) zadnji put je ormar bio na redu (tj. jedan njegov dio). jucher navecher me uhvatilo da idem kopat po ladicama. evo shto se svo do jucher nalazilo u top drawer od mog 'radnog' (ne sjecham se kad je zadnji put sluzio toj svrsi) stola:
/one dnevne novine iz motovuna, skoro svi 'brojevi' zadnje 3 godine... zadrzala sam one pochetne, od prije prvog dana, na kojima je cjelopkupni porgram tako da se mogu sjetit koje sam filmove gledala, i koje sam bendove slushala... ostale sam hitila u smeche. a mozda ce jednog dana vrijediti, ali... mozda i ne:)
/debeli 'bilten' NYFA (new york film academy) koji mi shalju svake godine jer sam jednom fill-ala neki form na webu da mi poshalju. i s tim dobijem uvijek i neki cd za upoznavanje sa shkolom, kao da vidim kako se radi i te spike. i mejlove konstantno dobivam o 'open day'u i upisnim rokovima i sl. yeah right da cu ich. ali lijepo od njih shta mi to shalju all the way u cro*fuckin*atiu
/reklamne knjizice od nike-a i art-a. uvijek sam, u mladosti:), bila slaba na te spikice, i uvijek bi po svim duchanima i kafichima kupila te flajere, novine, razglednice i sl. bolesti. i sobe (i tu i u zgu) su mi pune toga jer ce mi kao, mozda, jednom zatrebati?! onda se malo po malo toga rjeshavam. da mi lakshe padne:)
/knjizica 'europska unija u 10 koraka'. mislim da sam to dobila na nekom seminaru na kojem sam bila josh u srednjoj, u labinu, kao 'shkola demokracije' ili 'demokracija mladih' ili tako neshto. sjecham se samo nekih dechki iz shvedske i vina i ribe na nekom brodu prema nekom otoku:) i, da, nikad ju nisam prochitala.
/i onda josh masu tih flajera nakupljenih tamo. neki datiraju chak iz '01. katkad zbilja plashim samu sebe.
+koshtica od breskve, puno, puno kora od smokava (GUSHT!), kosti od neke white ribe (ko zna da li se one diskriminiraju na temelju boje koze?), jedna strgana rizla i filter.
nije ekoloshka ali je zabrinjavajucha glede sudbine ljudske:
od 6500 danas postojecih jezika njih 50% ima manje od 10 000 govornika!

- 22:37 - komentiraj (4) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji