Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

23.09.2004., četvrtak

hello nasty!

1 shkarotc (shkarnicl) u kojem je do prije 15 minuta bilo lisnato shunka/sir kupljeno na autobusnom i pojedeno do onih semafora kod autobusnog
opet (pazi mene opet, nakon jedno 3 mjeseca) puno kose moje ostalo u frizerskom. opet (kao i pred 3 mjeseca, jeli) izgledam pristojno. "da me mama vidi". mui sam zadovoljna iako mislim da ce mi kosa kad ju operem poshizit i neche htjet stajat ovako, al ukrotit cu ju gelom... ako ne bude ishlo onda cu ju ukrotit mashinicom
ono shta ostane na kraju od smjese za radit palachinke. nisam ja radila, nisam chak ni gledala kako se rade nego samo jela mit nutella. bilo ih je masu, al ja ih little pojela jer mi je to bio drugi danashnji doruchak. prvi je bio toast s maslacem i roiboos chajem (toliko hvaljenim a meni kao i svaki drugi) u gradu kod frendice, a onda su bile te palachinke s nutellom /uvijek kad jedemo nutellu se sjetimo onih davnih vremena kad bi ju derali sa zlicom ispred telke kao klinci, to je bila ona talijanska nutella, totalno drukchija od ove za nashe trzishte (dokazano! ispitivala ju je struchna komisija u sastavu ja i frendovi i razlika je OGROMNA)/ i vodom na jarunu kod frendice. i sve s biciklom.
onda sam kod brata bacila masu pogreshno printanih papira za ispitni rad iz marketinga. uglavnom sam fulavala grafove, jer poshto rad pishem na 3 kompa (jedan s printerom, jedan s internetom, i jedan s poshtenim excelom) se sve skupa poremeti kad prebacujem s jednog na drugi shto dotichnoj uzorokuje poprilichne frustracije za koje se nada da ce nestati nakon (polozenog) ispita.
i razderali smo sve etikete, i bacili ih, sa svih boca u prachki jer je konobar bio zao prema nama. pa nismo vishe imali para za kupit boce s kojih bi skidali etikete i u prachki.
Inspect your septic system regularly and pump it as needed.

- 01:35 - komentiraj (6) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji