Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

19.09.2004., nedjelja

zivot pochinje u 30oj

subota je preskochena zbog radi nedostatka vremena.
tokom tog vremena u kojem mi je nedostajalo vremena bachene su slijedeche items:
- jedan omot od hrenofki (bez ovitka) kako je istaknuto na istome. i (bez sira) shto nije istaknuto na omotu. a jednom, kad su se te sa sirom tek pojavile, kupili smo ih bez da smo skuzili da imaju sir. i sad ih mi nabacimo u vodu, 5 minuta, cap na tanjur i kao ja prerezem jednu i vidim neshto bjesno izlazi iz nje. i kao tati - ma shta im je prosho rok trajanja? vadi omot iz smecha, ne, sve ok. kao, pa mozda im je to samo mast. mozda je samo ta jedna u kurcu, razrezem drugu, opet isto. i, kao, shta chemo, ochemo jest, nechemo, i onda ja skuzim na omotu onako malim slovima napisano "novo! sa sirom". al ove shta sam jela proteklih dana su bile bez sira. i puris, uvijek jedem samo puris hrenovke, nije neki lokalpartiotizam, nego chisto su mi one najbolje. i dobar mi je ful novi dizajn. a, ne znam zashto, jucher si neshto kontam, i kao pitam cimku - ma ko zna zashto se zovu puris? a ona meni - pa PURan IStra. a ja "a, ok".
- jucher sam bacila u smeche jednu zutu vrechicu i u njoj jedne zute rukavice (za prat podove, wc i to), jednu spuzvicu i jednu chetku. sve te stvari bile su potpuno funkcionalne, neke chak i nove, i sluzile bi josh bar par mjeseci (a chetka i godinama) bez beda. ALI poshto su bile kontaminirane govnom u koje je stala moja desna patika, onda smo ih morali sve bacit. idem ja kod frendice, i u liftu njenom si mislim "u jebote neshto ful smrdi, sad cu ju ful zezat da joj futa /jao, kolko nisam chula ovaj izraz/ u liftu" i dodjem ja kod nje u stan, ne skinem patike jer mi je pred neki dan rekla "ej, ma ne morash svaki put skidat patike kad dodjesh" a do tad sam ih uvijek skidala. i sad neshto spikamo, i ona usred neke priche i samo me pita "e, ma shta si mozda stala u govno". a ja si kao pogledat patikice i odgovorim potvrdno. u trenu se cijeli stan zasmrdio, nabacile smo maske od shalova, evakuirale patiku na hodnik i nabacile vanish oxy action na fleke na tepihu. jer, stan je btw, sav prekriven tepisonom. onda sam se ja lagano nabacila na chishchenje govna pomochu gore navedenih predmeta koji su zbog toga morali zavrshit u smechu. dolje smo sishli drugim liftom.
- a sad da zavrshim s nechim pozitivnim u petak smo bacili jedan bocun od vina. bijeloga. nakon shto smo ga popile. od dve litre, a ubile smo ga, jedan dio, na klupicama na savi. nas 3 slavechi uvjet mojih amica. a drugi dio na tram stanici na savi. a u medjuvremenu je on chillao chekajuchi nas u grmlju pored... besta. hm, da. evo, kako sam ja honest with you people, i priznajem... bila sam u bestu. nikad prije nisam i nikad poslije nechu. ali valja i to vidjet u zivotu. pravi meat market. i hitovi iz 98. kasnije smo, da bi si izlijechile zivce, zavrshile u tvornici (a prije smo i pjevali daleku obalu s nekim dechkima s gitaom u tramu) na nekim ruskim djima (ne bi znali da su rusi da nismo prochitali na netu jer nisu pushtali kazachok nego disko) i lijepo se proveselili, a kako je noch bila mlada uboli smo josh i party u OTV. bila je to po mnogochemu pionirska noch za mene/nas jer inache nismo party people al spavati nam se nije dalo. i to treba vidjet isto - leteche vilice, i sloj nekakvog bijelog praha u svakom wc-u. tokom te nochi josh sam bacila shkartoc (shkarnicl po zagrebachki, op.a.) u kojem mi je bilo umotano pecivo shunka-sir kojeg sam ubola na autobusnom i par chasha iz kojih smo pili prije navedeno vino, da ne izgledamo ko kloshari:) noch je zavrshila kod nekih ljudi u stanu na kneziji i doshao je dan. i ja sam doshla u moj stan.
Only 1 percent of the world's water supply is usable; 97 percent is in the ocean and 2 percent is frozen.

ovo smo svi znali al dobro se podsjetit ko je gazda na svijetu.

- 17:19 - komentiraj (2) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji