Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

15.09.2004., srijeda

feel like dancin'

ah, evo ga napokon i taj komp u zagrebu. sad ih zapravo imamo dva, no to je neka druga pricha, i jedan ionako uskoro ide pa-pa (a taj i nema interneta... ali ima przilicu, a ovaj drugi obrnuto). no, enivejs, mnogo se izdogadjalo zadnjih dana. za pochetak - kupila sam bajk! ako sluchajno vidite po gradu nekog na ful lijepom novom bordo bajku sa prednjom suspenzijom i 18 brzina i zvonkim zvukom zvonca da leti ko munja - ta sam:) ali, on josh duuuugo neche u smeche tako da tu za njega nema vishe mjesta.
dakle, puno toga pobacano je lately, prije svega iz nasheg fridge-a. neke namirnice koje nam je pustila josh gazdarica dok je boravila u nashem stanu (dobro ajde, njenom:). ona je ful ok, uvijek nam sve lijepo ochisti i josh pusti hrane za narednih par sto mjeseci. ali mi to ne stignemo pojest pa eto:( mislim, tu su bila neka jaja (za koja zapravo sumnjamo da stoje josh od prije ljeta, ali nismo se bacali u neke analize), pa shunka talijanska koja je ful brzo propala nakon shto smo mi preuzeli stan, ali eto, silom prilila tek smo je se sad rijeshili, i parmezan neki istu sudbinu je imao. i mayo. a taman sam se bila napalila da cu otvorit fast u stanu, za susjede i ekipu jer smo imali sve sastojke I priloge - od maslina do zelene i senfa. ali, eto, u medjuvremenu pola toga porikavalo. a imamo i microwave (koja uglavnom sluzi za pop corn) i toster (koji ne sluzi) tako da bi stvarno mogli nabacit konkurenciju pingvinu (nije da smo u centru, al...:)
i bacila sam 2 prazna cd. sad, to sam vech pisala o cedejima koje sam bacala ali ovi su posebno zanimljivi bili jer se s jenim dogodilo neshto vrlo slichno kao s palentom par dana prije. naime, to je bio neki pogreshno sprzeni cd od radioheada, kojeg sam u napadu bijesa (bends mi je najomiljeniji album, i bash se taj morao pokvarit) slomila rukom, i onda se on raspao na komadiche i razletio po sobi, stolu, krevetu. i kako je to onaj neki nekvalitetni cd ima ful chudnu onu povrshinu, i ti komadichi se svi onako hvataju za robu i to. i vjerujte nije bilo lako toga se rijeshti.
i, da, trash of the week - moja chetkica u wc shkoljci. dugo smo chekale da se to dogodi, jer je chashica sa chetkicama doslovno iznad toileta (ili toialeta kako su napisali u kafichu nasred pule) i dovoljan je jedan nespretan manevar rukom da se dogodi to shto se dogodilo. a dogodilo se naravno mojoj cimerici. i bacila je naravno moju chetkicu a ne svoju. a, murphyev zakon. al, barem mi je priznala i kupila new chetkicu (al ja sam si kupila isto novu supa dupu crno zutu, kao moj /haha/ auto:)
i gledajte shta ja nadjem na page-u o smechu za male amerikance:
Glass is transparent, so unless it has been tinted a very dark color, we can see what's inside.

ma daj?

- 00:04 - komentiraj (6) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji