Free Web Page Hit Counters

trash is...
...unwanted or undesired material left over after the completion of a process
trash.blog.hr is...
...a place where I keep track of (almost) everything I throw away in my garbage each day
legenda:
naslov: lyrics iz neke mojem koshu drage pjesme
sadrzaj: (skoro) sve shto taj dan bacim u smeche
izdvojeni box: jedan fact vezan uz zagadjivanje
my humble mail trashmedo@net.hr
as in -trash me do-
kao -love me do-
ne kao -trash medek-

T.R.A.S.H.

09.09.2004., četvrtak

know your chicken

hm, da, evo mene opet s faxa.
izgleda da sam samu sebe urekla s onom pogreshkom u zadnjem blogu, kad sam umjesto plastichne napisala staklene. jer sam, eto, jucher bash bacila jednu staklenu chashu. kako ja i cimka otkad smo u zgu (dakle zadnjih tjedan i neshto) od opranog sudja radimo vrlo mashtovite konstrukcije na onom gdje se sudje sushi (ima li ta stvar uopche ime?) odnosno ne sklanjamo sudje nakon shto se osushi nego ga samo gomilamo i gomilamo tako se ta nesretna chasha nashla na vrhu brijega, i onda je pala na njegovo samo dno. a jebiga.
food odlomak:
a inache kao postala sam vrlo odluchna u tome da nauchim kuhati. ali, mislim, kad ti cijeli kozmos zeli rechi da to nije za tebe i chitav niz stvari ukazuje na to zar ne treba odustati? dakle, kupila ja palentu i meso, smrznuto. otvorim prvo kartonsku kutiju palente, uspjeshno i bacim ju u smeche. onda je red dosho na onu vrechicu u kojoj palenta zbija jest. i idem ja to otvarat kao da se radi o chipsu, i guess what - sva palenta se razleti po mojoj divnoj kuhinji. tako da sam, ako se usisavach rachuna kao smeche, bacila negdje pola sadrzaja te vrechice palente i, naravno, samu vrechicu. a i s piletinom sam imala problema. kako nisam znala shta i kako s njom (kazem vam, I'm a natural disaster) zivkala sam okolo obitelj&prijatelje da mi pomognu. al oni su ili svi spavali ili bili vani ili se shevili ili shta ja znam. nakon sat vremena (dobro, dobro, u medjuvremenu sam i plesala po kuchi na manu chao) sam nashla zrtve i bacila se na pripremu. ajde da skratim, bacila sam samo onu foliju u koju je omotano meso... ali prilichno sam se muchila s time da omeksham tu ledinu tako da mogu normalno narezat na komade. kraj krajeva - u 18 sam sjela za stol i uzivala u svom prvom ruchku koji nije pastashuta s tunjevinom ili hrenovke ili jaja.
i, 2 pudinga, 1 jogurt, 2 mlijeka, 1 kanticu konzerviranih bresaka (koje sam odluchila da vishe nechu jesti jerbo nisu zdrave), 1 omot fini mini (ni za tu juhicu nisam najsigurnija da je najzdravija solucija, ali je prokleto praktichna, osim shta se osjechash ko debil jeduchi juhu iz chashe. ali i guess da bi funkcinoiralo i da koncentrat razvodnish i u tanjuru).
kraj food odlomka
kraj bloga
(mislim daje moja zaboravljivost postala veliki neprijatelj ovog bloga; uopche se ne mogu sjetiti svojeg smecha; chak sam ga pochela i zapisaivati; ali onda zaboravim uzeti papir sa sobom)

- 10:47 - komentiraj (8) - isprintaj pa baci u smeche - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

a spika je:
reci mi shto bacash u smeche rechi cu ti tko si
iliti
moj zivot kroz kosh za smeche
korekcije:
sama definicija mentalnog zdravlja jest sposobnost sudjelovanja u potroshachkoj ekonomiji