Caught in the trapula

< studeni, 2004  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Tokijske pričice
Meet Tokyo, part I
Japanci kao ekološki osvješteni radoholičari bez smisla za odijevanje i humor
Lude noći Roppongija
O balkanskim barbarima i gejšama
Organiziranost i pedantnost Japanaca
Stanovanje u Tokiju
Podstanarstvo
Vodič za razmjenu vizitki
Kako zbariti Japanku
Tokijska željeznica i metro

Places to go
Forum.hr
Nokaut forumi

BLOG.HR
Zanimljivi
Hal:UI
Ptica Trkachica
Marita
Jimblog
Plavuša sa Harvarda
The Flapper Girl
Big Mamma
Barbie Lobotomy
Zrinsko pismo
Jesus Quintana

Korisni
AUTOfreak
Hot
Direktor svemira

Simpa
Ane
Ida
Jordan
Bestijica
Bridge
Loptica skochica
Regina Elena

Trla baba lan
Plodovi zemlje
Drito Konj
Placebine halucinacije
Mentalne diareje
Jupiter
Soulfox
Love & marriage
T.R.A.S.H.

All over the world
Bushman
New York city
Eureka
The Last Broadcast
Laos

Designerski wow
Duchess
Rat design
My virtual lounge
Melted

Cool Recycle bin
Scorpy
Annie De Meni
Keks i smrad
Usagino igralište
Dax
Pixie

Opis bloga
Za obične besmrtnike.
Trapula mail

17.11.2004., srijeda

Demonstracija sile - Trapula na Almost cool listi

Kaže Jesus Quintana da bi trebalo tražiti službeno očitovanje zašto je uredništvo bloga odlučilo razotkriti moj identitet. E pa moj štovani kolega JQ, evo ti službenog očitovanja uredništva! Moj blog je fino prebačen na Almost Cool listu, uz zadovoljno naslađivanje ekipe ovog projekta. Malo me pomalo ispraćuju pa sam tako dobio i službeni etiketu persona non grata, samo još fali zvuci Lenjinovog marša. Vjerojatno čekaju u zasjedi moj sljedeći post, da vide kako ću se čupati i kidati za mjesto pod suncem.
E pa neću. Nekako mi je gužva pod tim vašim blogerskim suncem, pa ću rađe prijeći u neupadljivu hladovinu. S obzirom da se baš osjećam fino svježe, bilo bi mi zadovoljstvo biti na Fresh listi, pa ako može moj štovani prijatelj Anderlon u par klikova preseliti me među široke narodne mase.

Ne bih ni riječ rekao da je moj blog premješten na Almost Cool listu zbog neredovitog pisanja, ili zbog sve slabije kvalitete tekstove. No ovdje se uopće ne radi o tome, već o čistoj demonstraciji sile kako bi se pokazalo da kolovođe projekta mogu kirurški odrezati sa bloga svakog tko im nije po volji.

Dragi moji posjetitelji i blogerske kolege, nije uopće pitanje u listi na kojoj se blog pojavljuje, jer kvaliteta nekog bloga ne gleda se samo kroz mjerila uredništva. Isključivo je cijela priča pitanje principa, jer je do preseljenja na Almost Cool listu došlo nakon mog jučerašnjeg posta, koji je jasno pokazao da je otkrivanje mog identiteta bila namjerna osobna pogreška od strane uredništva. U košarci bi imao dva slobodna bacanja i loptu sa strane, a ovako je loptu uzelo uredništvo jer ono diktira cijelu igru, dok se pravila u hodu mijenjaju prema nekim subjektivnim kriterijima.

Za kraj veliki osmijeh uredništvu i veliki zagrljaj svima koji su redovno navraćali na ovaj blog.
- 15:00 - Komentari (147) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>