08.07.2008., utorak

Početna zbirka ...

ovaj me se najviše dojmio dok je bio na zidu...
U nastavku ću se probati prisjetiti što se sve nalazilo u toj početnoj „noninoj“ zbirci.

Osim već spomenute plate, najimpresivniji je ovaj okrugli pladanj na slici iznad. On je visio na zidu zajedno sa još tri-četiri druga i pokrenuo ovu priču. Puno je ljepši uživo, posebno me se dojmio onaj odsjaj u vodi, kao i oblačno nebo. Iz iste te serije Lochs of Scotland imamo šest šalica za čaj sa tanjurićima i pet malih tanjurića kao na slici dolje, jedan je vjerojatno razbijen nekad davno, jer ne vjerujem da ih je kupljeno 5. Bile su još i dvije zdjele za salatu, koje smo u to vrijeme prestali koristiti i spremili na sigurno i još pet-šest manje atraktivnih tanjura i plata. Jako interesantan dio zbirke je trokatni stalak za kekse, ne znam kako bi se drugačije izrazio koji se sastoji od tri tanjura različite veličine koji su u sredini probušeni i spojeni. Pitao sam se kako je nona došla do svega toga i punica se prisjetila da su nekad postojali dućani za komisionu prodaju polovnih predmeta i da je to kupljeno uglavnom tamo.
U to vrijeme sam još bio u zabludi da su ti predmeti stari više od 100 godina, a zapravo su svi nastali negdje između 1960. i 1974. Ta će me zabluda kasnije jako puno stajati.
I tako, nakon što su svi predmeti uredno i pažljivo oprani i neki izloženi u staklenoj vitrini a neki spremljeni na sigurno, počeo sam razmišljati kako nabaviti još takvih stvari. Počeo sam zagledati ljudima po kredencama, davati oglase po novinama, raspitivati se okolo, i tražio po antikvarnicama ali mjesecima ništa od toga nije davalo rezultate. Počeo sam pomalo i zaboravljati na cijelu priču, a onda je jednog dana zazvonio telefon …

ovakvih imamo 5 komada ...

- 11:31 - Komentari (3) - Isprintaj - #

  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2009 (1)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

o sakupljanju keramičkog posuđa oslikanog na poseban način - takozvani transferware postupak ...

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Blue & white
Replacements.ltd
Antikvarnice sa puno lijepih predmeta
Antikviteti
Hrvatska stranica o umjetninama