Fit Forever...

četvrtak, 17.01.2008.

Napredak: 64,5 kg!

Danas ujutro sam se vagala: 64,5 kile! Kako, nemam pojma. Nekako mi se to čini ipak prebrzo. Ja sam si zacrtala svaki mjesec dvije kile, a evo, za tjedan dana 3,5 kile manje. Mislim, super je to, jedino se bojim da ne bude prebrzo, pa da me uskoro uhvati strašna glad i prežderavanje.

Bojim se i vikenda, imamo neki ful svečani ručak, a poznavanući moju mamu, to će biti specijaliteti nad specijalitetima. Nadam se da neću pretjerati...

17.01.2008. u 16:05 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Povratak u formu:
Opet sexy i fit