Fit Forever...

ponedjeljak, 07.01.2008.

Novogodišnja odluka: vratiti se u formu!!!

Novu 2008. pamtit ću najvjerojatnije po tome da mi konačno došlo do mozga da sam zbilja pretjerala, i da mi je zbilja krajnji rok da se dovedem u red!!! Dosta mi je više jadikovki, depresije, samosažaljevanja, a pogotovo toga da nemam više što obući na sebe, kolko sam se udebljala! Više se uopće ne poznajem, ni fizički, a pogotovo ne duhovno. Postala sam neka posve druga osoba, pasivna, depresivna... osoba kakva nikad nisam htjela postati...

A još do nedavno sam bila gotovo savršena: mršava i čvrsta, svakodnevno u teretani i na joggingu, puna elana i životne energije. Optimistična, sretna... Uvjek žudjela za avanturama, planirala da konačno krenem na paragliding... Hm... čini se tako davno, a zapravo je prošla tek godina-dvije...

A sad imam 15 kg viška, 28 godina, i osjećam strašno... umorno... iscrpljeno... jadno... debelo... Strašno!!! Jednostavno strašno!!! Zaista nešto moram pod hitno poduzeti jer ovo nije život, ovo nisam ja...

07.01.2008. u 23:46 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Povratak u formu:
Opet sexy i fit