trag u pustinji

srijeda, 16.12.2009.

Image and video hosting by TinyPic
ima li te ili se skrivas
kao dijete kada kradom bombon uzme
slutis li da oci tvoje kriju ponor duboki
gdje me omamis svaki put kad
ispratiš pogledom moje zadnje korake
na sto se svodi tvoja šutnja
kao njeme pahulje
po tijelu
osuđen je nos na hladnocu,
gdje vuces srce svoje
po snjeznom danu ,
u kojem satu trazis snove
da li zazelis ruke moje
bar na tren
kada prođes pored mene
na sto pomislis?
dali vratis film na moju izgovorenu rijec"ne"
ozvanja li jos duboko u tvom zvoniku
svaki put kad se kazaljke spoje
to moje tragicno "ne"
ali moje srce tako nije htjelo
svom mojom ceznjom zelila sam te pored sebe
da me kriju tvoje ruke od snjeznih pahulja
dok setamo zagrljeni ispod prigusene gradske rasvjete
dok me griju tvoji poljupci poput vruceg vina
koji se pretvara u omamljivo sredstvo krvnih zila
ali tebe je odvuklo na drugi svijet to moje ne
odvelo te je u nepovrat kao prve snjezne pahulje,
iako i danas nisi bio ravnodusan
zar ne?
- 17:14 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.