trag u pustinji

ponedjeljak, 24.08.2009.

Rastanak

znas li dragi pjesniče
što mi je najteže
one suzne oči
koje zbogom moraju reci!

I otići u tisini
uzburkanih osjećaja
i te suzne oči sto zele ostati
ali i pak otići u nepoznata prostranstva...

zagrljaj je teško izbjeći
,a ostati nezagrljen jos je teze
ne osjetiti miris drage osobe
koji ce ostati duboko pohranjen u pamćenje

na železnickoj postaji
peronu 29
zaključava se još jedna etapa
i okreće novi list dozivljaja.

smiruje me priljubljeni facijalni
izraz na zamagljenom staklu vlaka .
I jos jednom rastanak koji prolazi poput ljeta
neprimjetno,
donoseci suznu jesen.
ali vratit cu se i docekat te
s visibabom u ruci kada dođe proljeće!!
- 20:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

subota, 22.08.2009.

...

Image and video hosting by TinyPic

noćas san je odlutao
daleko od očiju koje
pokusavaju ga uhvatiti u skoku
i još jednom bio je na vrhu prstiju
al' uzalud.
Sjedoh pored vrelog prozora
i poledah u nebo koje je već odavno utonulo.
mjesec kao točka nasred crnog platna
pjevao je uspavanku zvijezdama crnog odsjaja .
Zvuk automobila
ometaju mi tišinu koju osluškujem na ugašenom radiu,
sve miriše na još jednu nesretnu ljubav
koju oslikava zaljubljeni par na rubu pločnika.
Dok ja probam odonetnuti zakone relativnosti
iako je to napisano negdje u osnovnoj .
Vucem misli po izbljedjelim hirjeoglifima
dok spajam maštu sa stvarnošću zapinjem u jazu.
Neki čudan osjećaj struji mi kroz tijelo
i tu sam ..
pred zoru držim mamurnu glavu punu olovnih misli
i navlačim rolete da me svijetlost ne pojede!!
- 10:50 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.08.2009.

Stećak

na livadi sam leži
ispod žalosne vrbe
stari stećak ne zna mu nitko ime
broji dane i stoljeća broji
kiše i snijeg
sunce i zvijezde na
leđima nosi
pričaju se mnoge priče
o hrabrom borcu doline
ali nitko ne zna sto se desilo samo stari stećak to krije...
i danas koji putnik zahvali legendi staroj koji sniva u plodnoj crnici !!
- 10:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

blog

otvorila samo ovaj blog posto nemogu ući na onaj ranjeni anđeo evo nastavljam sa pisanjem ...
- 10:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.