trag_u_beskraju

ponedjeljak, 28.03.2005.

Kakva plata, takva vrata ! - La Paz

Zar je to to ?

Do ibera, La Paz je stvarno predivan i impresivan dok me Bolivija u putpunosti odusevila. Sve je tako autenticno i drugacije. Na 3660 metara nadmorske visine grad mira "najvisi" je grad na svijetu. Pluca su se vec navikla jer sam vec na vulkanima Uyunija pregrmio i preko 5800 metara nadmorske visine. Ono o cem sam sanjao vec duze vrijeme dogodilo se bas na najnevjerovatnijem mjestu ; kvalifikacijska utakmica izmedju Bolivije i Argentine. I dok sam ja bio u potpunom deliriju, dogodilo se upravo suprotno. Vjecitim gubitnicima Bolivijancima ocito da je vise stalo do ica i pica no do nogometa. Tekma i nije bila toliko losa ali je zato atmosfera bila totalno za bacit. Nije ni cudo sto su izgubili kad nisu imali podrsku s tribina. Ja ocekivah vatromet, ludilo toliko da se stadion trese, a kad ono kazalisna publika i gore. Tu i tamo koji pjesmuljak, sendvici i pice, ko na buvljoj pijaci. Iako sam mislio da su domaci u prednosti zbog nadmorske visine oba tima potezala su se po terenu ko krepane macke. Ma dobro su jos i igrali obzirom na uvjete. Ja se vec penjuci do treceg kata lagano zapusem. Kad se sve zbroji sto su trazili to su i dobili. Bolivija definitivno ispada iz kvalifikacija za SP 2006.
BTW : sretan vam uskrs koji je takodjer prosao bez posebne euforije.

- 01:35 - Komentari (3) - Isprintaj - #