trag_u_beskraju

četvrtak, 17.03.2005.

Djevojke u ljetnim haljinama volim - Mendoza

Ko kaze da voli zimu vise od ljeta taj za mene ili bezlicno laze ili je obican glupan. Nije da mi je bilo hladno u Bariloche-u jer sam vec tamo prebolio zimu, ali jednom kad smo se priblizili Mendozi i kada sam se opet nasao u ljetu jednostavno me preplavila radost i pozitivna energija. Vrhunsko vino, prepune terase i parkovi, siroke ulice omedjene drvoredima, te jedne od ljepsih zena Argentine u minicama, to te ja pitam !
Ovi Mendocinosi stvarno znaju zivjeti i ovdje kao da se ekonomska kriza uopce nije dogodila. Regija djeluje poprilicno bogato, a osim vina (70 % ukupne nacionalne proizvodnje) Mendoza obiluje i naftom, a poznata je i po neposrednoj blizini Aconcagua-e trecem najvisem svjetskom vrhu.

- 22:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #