trag_u_beskraju

ponedjeljak, 14.03.2005.

Mirakul - Ognjena zemlja 28.02.2005

Trag u beskraju

Boze divno je ! Ova ognjena zemlja stvarno je cudo. Kisa rosi ili pada svako malo, godisnja doba mijenjaju se iz sata u sat, ljetna temperatura ne prelazi 10 celzijevaca al se svejedno osjecas predivno. Za razliku od potfutranih Europejaca, Izraelaca, Amera i ostalih kaptalista koji se okolo setaju u trekking odijelima i cizmama od po nekoliko tisuca kuna, vas siroti Hrvat na svu srecu priskrbio je prepoznatljivu zutu kabanicu u vrijednosti od 25 kuna, zimske carape koje vrijede malo vise od kabanice, cipele alanfordovke koje svako malo pustaju vodu, djepni nozic koji mi je poklonila svabica iz samilosti, privjesak kompas s termometrom od 5 kuna i ajde hvala bogu jeftine duge gace jer alat definitivno mora bit na toplom. Ma neka, ko ih sisa reka bi TBF : »Heroji, ne tribaju nam puske i pistolji/Samo cisto srce i niceg se ne boj«. Sutra cu na carape nabicit koju plasticnu vracicu pa ce bit lakse. Unatoc losoj vremenskoj prognozi moje dobro prijateljstvo sa suncem jos jednom je prevladalo tako da sam za danasnjeg Igmanskog marsa imao predivan dan. Dragi moji osjecaj je stvarno jedinstven i siguran sam da cu se ovdje jos jednom vratiti. Ne samo da je Ushuaia najjuzniji grad zemaljske kugle vec i jedno predivno mjesto unatoc nepredvidljivim vremenskim uvjetima. Posjet nacionalnom parku Tierra del Fuego vrhunac je svakog ljubitelja majcice zemlje i prirode. Rub zemlje, predivne snijezne planine, netaknuta flora i fauna, jezera i mora. Jednostavno neopisivo rijecima. Morate doc pa vidjet !

- 13:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #