Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

ponedjeljak, 23.04.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dobro mi došli na marendu!

Nisam sigurna da li danas trebam napisati
ovo što osjećam potrebu da napišem.To mi se često
događa zadnjih dana.Nekako mi se čini da trebam,zbog
vas koji marendate sa monom i koji ste mi postali dragi
gosti,ali me u isto vrijeme i strah.Ne znam da li treba
biti iskren ,u potpunosti ili neke stvari treba..odšutiti,
kako sam to napisala u jednoj posjeti kod vas.Teško
mi je ,u ovom virtualnom svijetu,gdje ne vidim vaše
oči,naći pravi trenutak,pravu mjeru i osjetiti onaj ,znate
onaj unutarnji poriv kada i mimo vaše svjesne volje
ono što je na duši naprosto samo od sebe izađe van.
Nekako mi se čini da ste i vi kao i ja,onako
s podignutom ručnom kočnicom krenuli u ovu virtualnu
avanturu i da se sada iz dana u dan čudite navali
misli i želja.Danas razgolitite sebe-sutra se povučete ,
onda malo odmaknete sve od sebe nekom općom temom
ili s malo filozofske rasprave i ..eto nas opet na početku,
u svojoj sigurnoj kukuljici.
Tako sam ja ovih zadnjih dana ,po vašim
komentarima osjetila da moram nešto više reći o
sebi da ne bi vaša pogrešno stvorena slika dala jednu
sasvim novu dimenziju ovom mom blogu,koji je u stvari
krenuo sa samo jednom željom da o običnim malim,
svakodnevnim stvarima "pričamo" na onoj ljudskoj razini,
bez ikakvih nakana za nećim većim.Samo kao čovjek s
čovjekom.U stvarnom životu nam često to malo "ljudskosti"
nedostaje...
Ja sam radoznala 46-ogodišnjakinja,koja je u
svom dosadašnjem život prošla kroz dosta teških životnih
faza,ali sam iz svega izašla ovakva kakva jesam i smatram se
dobrom osobom.Poslije sretnog djetinjstva obilježenog
čestim selidbama,odrastanja u velikom gradu,skrasila sam
se u malom istarskom selu i sada ovdje raširenog korjenja
crpim snagu za život.Radila sam svašta,iako sam po
struci inžinjerka agronomije zbog djece sam odustala od
daljnje potrage za "pravim poslom" i danas kada su one
postale samostalnije,počela raditi za svoju dušu.Uredili smo
staru kuću ,koju je moja Jača polovica naslijedila od djeda,
pa je sada iznajmljujemo turistima koji su željni mira
i tišine,pravog domaćeg,toplog ugođaja i zdrave domaće
hrane.Ovdje kod nas,u ovoj našoj maloj oazi njima ,po njihovim
željama ponekad spremim neko fino jelo.Ja volim
kuhati i tako sam tu svoju ljubav odlučila ponuditi i vama
na ovom mom blogu.Nije to ništa veliko,osim velike želje
da svima vama boravak kod mene i sa mnom ostane u
lijepom sjećanji i da vam donesem malo topline svoga
ognjišta u vaše užurbane živote.
Ne znam da li sam u tome uspjela,često su naše
želje u nesrazmjeru sa našim mogućnostima,ali želim da
znate moje su želje skromne,iz duše, pa su tako i ovi
mali darovi koje mi vi ostavljate u vašim komentarima
ono što meni unosi onu toplinu i daje snage da i dalje
budem ovakva kakva jesam i da vam spremim nešto
lijepo za marendu svaki dan.

Danas se u mojoj pećnici zarumenila velika
zdjela lazanja.Uz nju sam servirala salatu od mladih
mrkvica i nadam se da će te uživati.A ako ne stignete
na vrijeme,za večeru spremam slanu pitu od
sira,pa svakako svratite.

Bez vas sve ovo ne bi imalo smisla,a i ja bih se
osjećala siromašnijom.Prijatelji nas čine boljim
ljudima,a ja bih željela da mi postanemo
"prijatelji duše",a ne samo "prijatelji želudca".

P.S.Sve slike na blogu sam sama snimila ,ovdje kod mene,
sva jela sam spremila za moje ukućane,sem onih za
prijatelje i goste u posebnim prilikama,ali o tome vam
uvijek ponešto i napišem,volim lijepo,pa se trudim
da uz sve što napravim,serviram ili poklonim dam i
djelić sebe.Tako su svi mali detalji,svi cvjetovi,pa i
sve male bubice koje vidite ovdje ono što sam sama
napravila,uočila i poželjela podijeliti i s vama.
S osmjehom.



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 09:36 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered