Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

srijeda, 11.04.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Psina i Birokrata

Na pecanju,uz samu obalu mora,
Birokrata ugleda Psinu i pokloni se:
-Ja se vama divim,Psino!
-I ja vama,gospodine Birokrato.
-Vi prekrasno plivate.
-I vi,isto tako.
-Vi ste moćni,Psino.
-Nije to ništa prema vašoj moći.
-Baš sam mislio da vas upitam:kako uspjevate
da se održite u tolikoj vodi?
-Jednostavno.Kad zahladi,ja zaronim,kad
otopli , ja izronim.Zato plivam samo u svom
krugu.
-Vi ste velika riba,a danas više nije popularno
ono...velika riba guta malu ribu.Kako se
prehranjujete u novim uslovima?
-Borim se za ravnopravnost.Na primjer,
kažem Papalinici:
-Hoćeš li da budemo ravnopravni?
-Hoću-kaže ona.
-Izvoli,progutaj me-kažem joj ja.Ona
pokuša i ne može.Onda ja pokušam i mogu.
-Kako papalinice učiš poslušnosti?
-Postavim se pedagoški.Kažem im ja:
-Sram vas bilo,kako smijete da plivate
u raznim pravcima.
One se posrame i poslušaju me.Plivaju u
mom pravcu.Ja otvorim usta da ih dočekam
oduševljenim poklikom,a one,brzoplete,
greškom ulete u moja usta.
-Kad počnu da vas kritiziraju,Psino,šta
onda radite?
-Izvrnem se na leđa i plivam,tromo,kao
lešina.U to vrijeme dozvoljavam papalinicama
da se rasporede po meni i da me grickaju.
-Kako se kod vas,psina,napreduje u karijeri?
-Ne znam šta je to.
-Na primjer,prvo ste psina u jednom gradu,
pa u županiji,a zatim plivate sve dalje i dalje.
-Toga kod nas nema.More nije podijeljeno
na regije,a i penjanje na više je ograničeno.
Može se samo do površine mora.
-Ni ja ne želim puno više.I ja bih htio da isplivam
na površinu.
-Budi malo lukaviji.Kad kitovi primjete tvoju
sklonost ka isplivavanju,ti priznaj da ti rep smrdi
i odrekni ga se.Ništa ne brini,izrašće ti novi,
ljepši i duži.
-Kakav je,Psino,tvoj položaj?
-Normalan.Glava dolje,rep gore,peraje sa strane.
-Ne pitam to.Mislim na tvoju funkciju.
-Ah,to.Kod nas riba,onaj tko brže pliva,taj
više uspjeva.
-Blago vama ribama.
Psina pruži peraju Birokrati.Birokrata se pri
pozdravljanju previše nagnuo i upao u more.
Nešto kasnije,Birokrata ispliva na obalu sa
Psinom u zubima.


Dobro došli na marendu!

Jučer sam dan provela družeći se sa...Birokratom.
Morala sam vaditi neka uvjeranja i rješenja za
posao kojim se bavim, a propisi i zakoni stalno se
mijenjaju,pa mi je došlo da se pretvorim u ...
I tako je nastala ova priča.
Ma znate i vi sami kako je to...tko se sa..zubatim
grize ostanu mu ožiljci!

Ali nisam željela da vas zamaram s tim.
To je crna priča naše svakodnevice.Ja sam sebi,
zbog svega toga oko nas u hodniku napravila..
..svjetionik...,vidite ga na slici,
tako da uvijek imam svoje svjetlo u mraku i da uvijek
nađem rješenje.Sutra je novi dan.Neka znaju,nisam
ja obična..papalina,ja sam ..Ajkula.Neće se oni tako
ponašati prema meni.Sinoć sam dobro izučila novi
zakon i ..dosta mi je mutne vode,kad im predočim
sve ..rupe,ima da im ostanu...tragovi mojih zubiju
na vratu...

A za marendu...pržim papaline!

Neka izvoli tko voli.Biće za sve ,jer kad sam se jučer
vratila neobavljena posla izgledala sam kao lešina,
pa sam im dozvolila da se rasporede i grickaju me...
..tko se zadnji smije..njemu dvije...

S osmjehom vas pozdravljam.

- 08:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered