Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

četvrtak, 05.04.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pokvareni telefon

Sjećate li se igre zvane "Pokvareni
telefon"?Sjećate se,društvance posloži
stolice.Zatim zauzmu mjesta.Tako posloženi
u jednom redu oni predstavljaju "pokvareni
telefon".Prvi telefonist-igrač tiho šapne na uho
jednu riječ onome do sebe.Ovaj,ono što je
čuo,tiho prenese na uho trećem.I tako se šapuće
do posljednjeg koji mora glasno da kaže ono
što je čuo.
Igra "pokvareni telefon" vremenom se usavršila.
Šef vas ne čuje.Pokvaren mu je telefon.
Vi poslije telefonirate šefu da on griješi.Poslije
se o vama ništa ne čuje.
Ova igra se neprestalno igra.
Ali nikada se ne zna tko učestvuje u njoj:
ispravan čovjek i pokvareni telefon ili
pokvaren čovjek i ispravan telefon.


Dobro došli na marendu!

Danas sam ustala na lijevu nogu.Nisam
se naspavala.Ma,ne nije Jači hrkao,nego sam
jučer imala jedan neprijatan razgovor telefonom.
Baš poput igre "pokvareni telefon".Nekome sam
prije neki dan nešto rekla,a on je onda rekao toj
trećoj osobi to isto samo u svojoj verziji i onda
je imalo sasvim drugi smisao.Naravno,ova treća
osoba me nazvala i onako ljutito mi rekla ...da me
više ne želi čuti.Odmah sam shvatila da je to
urađeno s namjerom da treća i ja pokvarimo odnose.
Ja ne volim telefone,telefoniranje..To je tako
neudobno.Ne vidiš ljude s kojima govoriš i onda
uvijek može doći do nesporazuma.Zbog toga ću
danas,popodne,hitno kod treće osobe,da se pogledamo
u oči i popravimo ono što je pokvario pokvareni telefon.

Sinoć sam sa Jačim,Mlađom i prijateljima bila
u kazalištu.Gostovanje Beogradskog dramskog pozorišta
sa predstavom "Let iznad kukavičjeg gnezda",s
Draganom Bjelogrlićem u glavnoj ulozi.Odlična predstava.
Odlični glumci.Savršen tekst.Istoimeni film sa
Jackom Nikolsonom mi je jedan od najboljih filmova
svih vremena,a predstavu bih svima preporučila.Bez
predrasuda i bez zadrške.Toliko je bliska ..stvarnom
životu,a odvija se u sanatorijumu za mentalno
oboljele da to ...zaboli.

Kako sam se ja raspisala,a bilo bi vrijeme da
krenem sa spremanjem marende.Sigurno će te svratiti,
a ja ne želim biti nespremna.
Danas su djeca doma,
pa po njihovim željama spremam:
-teleću juhu sa griz knedlama,
-pohane teleće šnicle,
-pire od krumpira,
-salatu od pečenih paprika (zimnica iz škrinje),
-čokoladni puding.

Znam da i vi to volite .
Očekujem vas ,jer šteta je jela
ako ga sami jedemo.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 09:09 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered