Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

ponedjeljak, 26.03.2007.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svi ste,vidim ,bili vrijedni ,ovoga vikenda za stolom,
a i proljepšali ste se.Možda je to zbog osmjeha koji
ste zaboravili u kutu lijevoga oka,a možda zato što
je vrijeme za marendu.

Dobro mi došli!

Ne znam da li je i vama ponedjeljak najomraženiji dan
u tjednu,ali danas je osvanuo tako oblačan i hladan,
da ga ..treba zabraniti....
Odmah na početku da vam zahvalim na komentarima,
jako su me obradovali i bili poticajni,tako da sam za ovaj
tjadan spremila jelovnik od ..puno lipih stvari...sam još ne
smin reć...
Ovo je bio pjesnički vikend i cijela blogosfera bila je zasuta
meteoritima čarobnih riječi i erupcijama prekrasnih pjesama,a u
našem stvarnom svijetu :
-naučnici su utvrdili da je topljenje Antarktika brže od predviđenog;
-g-đi Nives Opačić jasno je da :Danas više nitko nikoga ne sluša;
-Meduze su prezimile u toplim vodama Jadrana;
-u Pazinu su se održali dani SF-a pod geslom "SF fanovi svih zemalja,
ujedinite se!", glavna atrakcija uz dobre priče bio je "Nakit snova" i
performans pod nazivom "Kovač svoga kova";
-a ja sam vikend provela u znaku Mediterana i Lavande i saznala kako se
mediteransko bilje i lavanda mogu koristiti u pripremanju hrane na nove
načine,tako da će te i svi vi od ovoga imati koristi.

Od svega navedenog posebno su me zabrinule meduze i ona slika
koja pokazuje tisuće tih ljigavica uz obalu...One su mi stvarno jezovite.
Imala sam nekoliko bliskih susreta s njima posljednjih godina i
gore su od svih SF stvorenja koje je mašta izmislila.Mislim da bi ih trebali
izlovljavati i prodavati Japancima,čula sam da ih oni obožavaju jesti,a kako
smo mi pravi u istrebljenjima vrsta ubrzo bi ih nestalo, pa bi se opet
mirno mogli kupati.

Sigurno se pitate kakva je ono slika na početku današnje marende.
To vam je dragi moji..bio moj jučerašnji ručak.Lijepo aranžiran na tanjuru
i dok sam ja otišla po fotić..gospođica Buga,naša draga ljubimica,bijela
bokserica ga je polizala...pa vi sada uživajte u tom prizoru iz koga vidite
da je sve bilo jako ukusno...
Idem spremati marendu.

Danas na jelovniku imamo:
-juhu od šampinjona,
-zelenu paštu sa šampinjonima u bešamelu, posutu sa ovčijim sirom,
-salatu od divljeg radića,
-a za uz kavu,kiflice od kokosa,koje smo sačuvali od jučer.
Nadam se da će te skoknuti do mene i probati kako je sve ovo
ukusno ,pa da vam ispričam šta sam još čula...

Čekam vas,danas uz zeleni čaj.
Neka tjedan počne zdravije!



- 06:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered