Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Posjetite i moju
tvornicu želja

Marenda

utorak, 20.03.2007.

Kako ste mi vrijedni od jutros!
Neka ste uranili,znači da se
ovdje...dobro kuha!

Dobro mi došli na marendu!

Kao prvo,moram vam se ispričati,nisam
od riječi..Dok sam čistila jučer jabuke za
kimpot,poželjeh štrudlu od njih,
pa kako meni nije teško,ja lijepo zamijesim
tijesto,razvučem,u jabuke natrpam grožđica,
cimeta i šećara...i zbogom obećanoj marendi.
Neka mi oprosti Sewen,zgriješila sam...

Nikada nisam držala dijetu,ono kao druge
žene,a ima me,nije da me nema.Znate,ja sam
vam bolećiva osoba,nema boljke koja mene
zaobiđe,pa kada se razbolim priroda učina svoje.
Zamislite kako bih izgledala da nisam imala zalihe?!

Danas sam željela s vama popričati o sasvim
drugoj stvari.Trebam pomoć!Moja jača polovica
s t r a š n o h r č e!!! Kronično sam neispavana
i bojim se da mu..ne stavim jastuk na...ovako luda
od nesanice...Pijem Frankicu (Franck instantica je
puno bolja od Nesice,probajte!) velikim gutljajima
da se održim budnom preko dana......
Opada mi volja za radom,..marendati se mora,a
i Tvornicu nesmijem zatvarati...toliko želja...

IMA li itko neki oprobani recept,siguran i bezbolan?
Ne bi da nam dolaze forenzičari!...Voli Jači da
zaspe uz TV na fotelji,pa onda klati glavom na
sve strane,kao one lutke na koncu i onda počne...
TI zvuci su ..strašni...cure pobjegnu u svoje sobe,
a ja ga probudim,natjeram u spavaću sobu...pa
to onda za pet minuta požalim...Truba odmah proradi
i tako satima..Kako se ne udavi?Kako mu se grlo ne
osuši?Kako sam sebe ne probudi od tolike buke?
POMOZITE!.....
Evo poslije dva velika gutljaja i ove ispovjesti iz
nesvjesti...da pogledam u pećnicu...,pa će mo
podijeliti gibanicu od sira koja se peče ...
već je lijepo porumenila i napuhala se,divota!

A danas za marendu kuham.. sarmu.Posljednju
ove zime...sljedeći put opet za Božić i oko N.godine.
Meso sam malo propržila,spremila listove kupusa,
suha rebarca mirišu i prije kuvanja...pa neka bude
za danas i sutra...zaostala sam sa peglanjem
od kada ovako kafenišemo...

Budite mi danas nasmijani i skuhajte i vi nešto
za dva dana,pa sutrašnji dan posvetite...sebi.
Pozdravljam vas !

P.S.eto "kinezića" sa strane,radovi u zastoju
zbog kiše.

- 08:54 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (15)
Travanj 2007 (24)
Ožujak 2007 (26)
Moj kreativni nered