< siječanj, 2011  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Faith

" I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not" - Kurt Cobain.
"Nirvana is my religion.
Kurt Cobain is my God" - me.

Samo je jedna osoba zaslužila da živi...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

srijeda, 05.01.2011.

Smells like a teen spirit

Hello, hello, hello, how low?

Realy, how low?
Koliko nisko?
Koliko nisko naš život može pasti?
Niko nema odgovora? Niko nema odgovora?! Ne, naravno da nema. Nema konkretnog odgovora, i nikad ga nije bilo, ali to ne znači da mi ne smijemo imati svoj odgovor.

I ja imam svoj odgovor:
Naš život pada onoliko nisko koliko ga mi napravimo niskim. Ja sam svoj učinila dovoljno niskim i sada ispaštam. Ja znam da sam ja u potpunosti nihilistična i ne volim to. Tek sada shvaćam vrijedost izreke: "I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not". Tek sada shvaćam da je život obična propast i da uopše nema smisla.
Mene jako iznervira i običan komarac. Zašto? To od nas prave ljudi koji nas okružuju, to je očigledno, i kvare pojedine ljude. Mene jesu - ja više nemam ništa od života, osim pukog i besciljnog sjedenja i gledanja u laptop, čitanja, sviranja gitare i buljenja u prazno dok slušam muziku.
Ja nemam nekakvu posebnu teoriju za život, ali znam jedno - život je onakav kakvim ga mi napravimo. A ja sam svoj bar 40% srozala. Čime? Dopuštala sam ljudima da mi čačkaju po glavi. Više se ne dam, ali se neke stvari ne mogu vratiti.
Tinejdžeri se prepuštaju drugima, i ja sam jedno vrijeme.
Red je da se mi, tinejdžeri, malo prepustimo sebi, a ne drugima.
Sada kada znam gdje sam pogriješila želim se vratiti - ali povratka nema.
Zato moj život definitivno smells like a teen spirit.

- 21:51 - Komentari (10) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.