Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



ponedjeljak, 17.09.2012.

Intervju sa Krumpirom

Dobar dan poštovani gledatelji u još jednoj emisiji Nu tu!
Današnji gost naše emisije je poznati poduzemnik gospodin Krumpir.
(urednik i voditelj: Ananas Sanana)

A: Pa dobar dan, gospodine Krumpir, dobro došli.

K: Dobar dan vama i svim gledateljima, još bolje me našli.

A: Jedva smo vas našli. Gdje se skrivate ovih dana?

K: Šta bi se skrivao? Ja sam tamo di i tribam bit.

A: Ma znam, ali mnogi vas optužuju da vas nema, da ste u zemlju propali.

K: A di bi drugo triba bit. Ja posa obavljam di me niko ne vidi.

A: Mnogi kažu da ga i ne obavljate baš dobro. Naime, kažu da ste sve rasprodali.

K: Eto vidiš, koliko ja vridim, jedva su čekali da me razgrabe.

A: Tko je čekao?

K: A ko? Oni šta me mrze, šta mrze svakoga ko hrani sirotinju. Bankari, a banke drže.... a neću sad.

A: Pa recite, ne ustručavajte se.

K: Kukuruzi.

A:? Kukuruzi drže banke?

K: Pa to se zna, svako ko je u zemlji to zna.

A: Kažu da ste se vi obogatili na humanitarnoj pomoći?

K: Lažu, ja sam počeo s malim kapitalom, uzmao kredit od banaka i širio svoj biznis.

A: Znači vi ste na početku svog biznisa uzimali kredite od Kukuruza i gradili svoje carstvo?

K: A... a.... e...

A: Pa što je onda istina? Kukuruzi su vas kreditirali ili ste se obogatili na humanitarnoj pomoći?

K: Ništa nije istina.

A: Stanite malo. Pa sad ste rekli.... Ajmo to raščistiti. Kako ste vi počeli?

K: Kao i svaki krumpir, počeo sam od malog, u mraku.

A: A onda su vas navodnjavali?

K: Niko mene nije navodnjava. Meni je Bog da.

A: Želite reći da vam je Bog d.o.o. dao kredit?

K: Vidite kakvi ste vi. Zločesti. Nije tako nega je kiša padala svaki dan.

A: A sad vam je suša?

K: Nema za me vode u ovoj zemlji od kad sam iznika u javnost.

A: A možda niste trebali dirati svoj osnovni biznis priloga i dodatka jelu i pokušali se predstavljati kao glavno jelo.

K: Nije tako, nega su Kukuruzi bacili oko na zemlju koju sam kupija. I blokirali mi račune.

A: Mislite da je to zato jer ste ušli u koaliciju s Kapulom?

K: To mi je greška. Ja sam emotivac. Kad sam čuo da će bit krumpir salate, vidio sam dobru priliku da proširim biznis. Ali nisam znao da će Kapulu oguliti i narezati. I sad mi suze na oči kad se sjetim.

A: Pa kako ćete dalje? Hoćete se vratiti na svoj osnovni biznis ili?

K: Ja sam u osnovnom biznisu uspija. Onda sam ga proda. Dosadilo mi je bit pire-pomfri-prilog. Odlučio sam biti voće.

A: Ali vašom odlukom orači, sijači i polijevači su ostali u dugu.

K: Nikom ja ništa ne dugujem, nega oni duguju meni. Da mene nije bilo, šta bi oni radili? Zemlja im duguje, u nju su usipali.

A: Kako mislite preći u voće? Hoće li vas to dotući?

K: Ništa mene neće dotuć.
Ja sam naučio jednu stvar. Bog mi da zdravlja, nema meni kraja. Ja ću na drvetu rast.





| komentari (54) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin