Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



utorak, 17.07.2012.

ah, ta zadovoljstva

Mogu unaprijed upozoriti muškarce da će im ovaj post biti  dosadan i nezanimljiv.
Njih ne zanimaju brzine 'strojeva' koji ne gutaju benzin, niti im je zanimljivo kad žene šire noge i zauzimaju poze zbog tamo neke vibrirajuće sprave, koja je zamijenila vruć i prirodni materijal.
Iako im se, doduše, sviđa kako žena sja nakon toga.
No popriličnom broju žena, ovaj bi post mogao pomoći da se odluče i dožive zadovoljstvo.
Moj, već  dugo korišteni, počeo je toliko zujati da mi ga je bilo neugodno koristiti.
Uz to je zapinjao i stalno se gasio.
Tako sam se odlučila kupiti novi wink


Donijela sam ga doma i raspakirala.
Elegantne duljine i debljine prijanjao je  savršeno u moj dlan.
Dodatak za znojne dlanove ili korištenje u vodi garantira  da mi neće iskliznuti iz stiska u odlučujućim trenucima.
Pomična glava pruža dodatni užitak pri korištenju.
I ne samo jedna glava, nego više njih, promjenjivih.
Za siguran uspjeh glava sa dvostrukom funkcijom, za osjetljive poseban zaobljeni dodatak.
Najvažnije je da ne mora biti uključen u struju pri korištenju, i ne zahtjeva baterije.
Znači možete ga koristiti na svakom mjestu.
Puni se na posebnom stalku i može izdržati više od 30 minuta neprekidne radnje, ako nekoj toliko treba.
Pri vrhu ima malo svjetlo koje pomaže pri boljem navođenju i u mraku.
Dvije dostupne brzine, I-ekstra nježno i II-ekstra efikasno, daju mu veliku prednost u odnosu na starije modele.
40 'malih prstića' dotiče i obradi sve.
Vibracije su mu nježne i ugodne.
A zvuk u zatvorenom prostoru ne odaje što radite. 

Sinoć sam ga prvi put isprobala, u sobi, uz uključen ventilator koji je sprječavao da se preznojim.
Iako je wet & dry, ovaj put ga nisam koristila u kadi.
Pomicala sam ga nježno, a on je klizio besprijekorno.
Moje zadovoljstvo  bilo je neizmjerno nut cool

Kada sam bila gotova očistila sam ga četkicom, isprala pod vodom i stavila da se puni za sljedeći put.
Nije mi žao što sam ga kupila, pa iako možda zvučim kao reklama, moram vam reći
Braun silk-epil 7, dual epilator, pruža zadovoljstvo svakoj ženi smijeh





| komentari (66) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin