Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



nedjelja, 03.06.2012.

bičing

Bitching-Repeatedly saying something over and over, or rather whining about it, therefore destroying the point you were trying to make and making you look like a complete bitch because no one is listening to you.


Što me nanervira u dvi kategorije.

Kategorija - Ne opet!

-Kad u hororima žrtva trči iz petnih žila, ubojica hoda i uvijek sustigne žrtvu?!

-Kad njih tri u hororu vrišteći pobjegnu svaka na svoju stranu, umjesto da se okrenu i prebiju krelca?!

-Kad me zapadne kraj salame u dućanu!

-Kad mi voda za kavu prokuha, uzmem staklenku s kavom, a ona prazna!!!

-Kad obujem čarapu, a ona ima rupu na palcu!

-Kad mi wc daska šeta?!

-Kad se tuširam, a nestane tople vode!


Kategorija - Kako majku mu!

-Kad izgubim pincetu, sve pretražim, ispitam, kupim novu, a stara osvane sutradan na vidljivom mjestu?!

-Kad sjedim na terasi, a zbor cvrčaka ne prestaje piliti..dođem blizu loze svi zašute, a ne vidim ni jednoga?!

-Kad ujutro kupim salamu, sir, čokoladu, nutellu, abc sir, paštetu, a navečer mi kažu kako nema ništa u frižideru?!

-Kad počupam dlačicu sa cice, a ona sutradan ista?!

-Kad nađem usamljenu plažu, malo plivam, ronim, izađem, a oko moga mista 10 ljudi?!

-Kad mi ostane 5 duvana u 10 navečer?!

-Kad mi kažu da njihovom psu ne opadaju dlake!


Posebna kategorija - Ubij me u pojam!

--Kad žena ima muža, djecu, radi, ima urednu kuću, sva joj djeca uče odlično, idu na aktivnosti, ona izgleda ka ispod čekića, svi su joj ljudi super, nasmješena je, i još joj na balkonu cvita cviće?! Jebem joj cviće!





| komentari (31) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin