Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



subota, 22.10.2011.

Ovisnička matematika

Svatko ima svoju muzu, svoj ritual, svoju naviku.
Nisam u nedostatku 'muza' jer je bar kod nas lako pomusti dnevnopolitička događanja i napisati post na blogu.
A ako niste raspoloženi za politiku, sex uvijek pali, ili što bi rekli komšije amerikanci Sex Sells.
Rituala mi ne nedostaje. Ne znam koliko je to dobro ili nije.
Inače sam spontana osoba, kažu. Ali spontana ili kakva god bila, imam svoje rituale.
I navike.

Prvi jutarnji ritual je kava. Ona ujedno spada u naviku.
Postoji više načina da se popije kava.
Sa duvanom (raspali po želji) ili bez duvana, ili u mom sadašnjem slučaju uz 3 duvana.
Isprobala sam sve tri verzije.
Čak sam par dana bila i bez jutarnje kave.
I drž' nedaj, povuci potegni, ritual i navika su se spojili na jednoj kavi uz 3 duvana.
To zato jer sam smanjila fumanje.
Nisam se posve ostavila i za sad ne namjeravam.
Prije kojih desetak godina sam se ostavila duvana pa sam dobila neželjene kile.
Između ta dva 'zla' sada sam napravila kompromis.
Negdje sam pročitala da je kompromis tajni sastojak ljubavi.
A ja volim duvan, volim kavu, ne volim kile, ali ne volim ni 'suve pršute' tijela i pluća.
Dakle moj kompromis je smanjiti fumanje i održati rituale.
Zbog toga sam se uhvatila 'matematike.'
-Jutarnja kava - 3 duvana.
- Poslije ručka - 1 duvan.
- Popodnevna kava - 3 duvana.
- After sex - 1 duvan.
- The wire (serija) - 1 duvan.
- Ćakulanje s prijom - 1 duvan.
- Knjiga, popodne/ navečer - 2 duvana.
To zbrojimo = 12
Moj dnevni limit je 15!
Znači imam 3 duvana s kojima mogu raspolagati po želji.
Ako je ponedjeljak i Dr.House, odmah je 1 manje.
Ako me dica naživciraju, a svaki dan bar jedno od njih troje uspije, onda je 'another one bites the dust.'
I sad vidite zašto me 'nema' na blogu.
Jer dok pišem blog popušim najmanje 3-4 duvana. Bar do sad jesam.Ne znam kako vi.
Sad moram misliti na matematiku.
Zato ovaj post pišem uz popodnevnu kavu.
Jednim udarcem 3 muhe.
Jest da mi se kava o'ladila, jest da nisam ni primjetila da sam već 2 duvana spušila, ali sam bar blog napisala.
Drugi 'poticaji' mi nisu nešto, a 'zelene muze', absinta, nema za kupiti.
Je, je, reći ćete vi, neš ti bloga.
Morebit smokin
Blog je najmlađa od mojih ovisnosti pa se na najmlađem 'slomilo.'
Dođe tek nakon ovih gore navedenih.
Bar jednu epizodu nečega moram pogledati, bez kave ne mogu, sex je dobar za zdravlje belj a prija za 'izjadati' se i nasmijati se.
Trenutno čitam odličnu knjigu, Under the Dome-Stephen King, a čitanja se ne odričem.




| komentari (28) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin