Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



četvrtak, 15.09.2011.

A zamisli tek političare (laži,laži,laži me)

Taman pijem jutarnju kavu kad eto ti telefona zvrrrrn zvrrrn.
-Da?
-Dobar dan, jesam dobila pravi broj, treba mi Jetrva Vaša.
-Niste, ona živi na katu.
-A možete mi molim vas dati njen broj telefona?
Ne mogu, jebisetiiona, ako ti triba izvoli pa traži na informacijama, ne pilaj me pijem kavu!- tresnem s guštom.
-Sačekjate samo tren da vidim na mobitelu.

Idem u dućan kad eto ti susjeda Pere.
-Dobar dan kako je susjeda, šta ima?
A kako sam? Nenaspavano, biće se minja vrime jer me štreca doli na rezu od poroda, a izgleda da su mi i jajnici natekli, boli me dok se sexam.
-Dobro hvala, a kako ste vi?
A eto tako nije najbolje, hemeroidi su mi se upalili, benti janjetinu i kapulicu i đavla crnog.
-Dobro je, godine malo stisle, ali fala Bogu gura se.
- Kako je Dinka?
A ljuta ka pas, obloka sam se kod njezinih, napravija budalu od sebe. Ne priča sa mnom i neće se sexa.
-Ma super je ona. Uvik ka cura!
A šta ćete i moj je tako ljut na me, nije mi se dalo sinoć, o'ša na posal ljut ka pas.
-A e, neka nama njih, uvik su dobre volje.

Dođem do dućana, do police s kruhom.
- Jedanipo jadran-izbiflam na brzinu-manje pečeni.
Stavlja u vrećicu poluizgoreni kruh, upitno mrzimovajposal pogleda...
E nemože jebemumater, manje pečeni sam rekla!
-Ma dobro je, nemojte se mučit, pojest će se.

-Mama šta je ručku?
-Biži i hrenovke.
-Ajooooj, pa mrzim to!
Ma maršupičkumaterinu i šta ti mrziš. Nema love kraj je miseca i ješćeš šta skuvam!
-Pa daj ne možeš uvik pečeno, biži ti je zdrav i lagana spiza za ove vrućine.

Zove sveki iza ručka da oćul je opiturat?
A daj ženo oćelavila si više od pituravanja, ne bi da te ko gleda. U 75-oj godini još te samo grobar more odmirit ka buduću mušteriju.
-Aha, ajd dođi popodne u 4 pa ću te sredit.

Šalje zakoniti poruku na mob.
-Ostat ću malo iza treninga, predsjednik nešto..
Popit ću kavu na miru i pričat o nogometu umjesto o računima i dici.
-Ma nema problema darling, što se mora, mora se.
Bogami bi i ja tako dvi ure odmora, lako ti se posli kurčit po krevetu.
-Cmok, volim te.
Biće sexa večeras.
-I ja tebe.
E neš isusami u dišpet

-Mamaaaaaaaa imaš 30 kuna, idem vanka?
-Nemam! Nemo'š svako večer vanka, malo smanji prohtjeve.
Imam al ne dam, to je po kila mesa jebateled.
-Ustvari, imam al ne dam, to je po kila mesa, jebagaled.
-A daaaaaaaj.
-Evo i odmagli više, nećeš sutra milemimajke!
Jebemterobijo sve spičkaše.

Evo i njega sa "pre'cjednika"
-Di su dica?
-Vanka.
Sad si se sitija pitat.
-Hehe,sami smo?
Oćemolmalomala
-Hehe, sami samcati.
Vidi, mudraca, kako ne bi zna.
*************************************




| komentari (31) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin